Wednesday, November 3, 2010

Glitz & Glam

mahu bergaya?
mahu menjadi perhatian org?
mahu merasai anda ala-ala seorang artis?
mahu berjalan di atas red carpet?

yeahhh, inilah masanya anda bergaya sakan...perasan ala-ala seorang artis yg b'jln di atas red carpet dan anda menjadi perhatian org!!!

J****g Annual Dinner 2010 at the Royal Ballroom of the Palace of Golden Horses! giler x meriah noks...tmpt Mawi kawen tue! hahaha...ape2 pn Palace kan mmg hotel yg t'sergam indah..1st time aku duk kt Serdang nie mmg bgnn nie lah yg aku kagumi smpi pndg 3 4 kali la coz design nyer yg cantik cm istana! huhuhu

so, ape gaya dress yg nk d beli nie? ape2 pn aksesori aku dh aim mane nk beli...hahaha...tp mslh nyer aku g ker Annual Dinner nie? coz tarikh dinner tue 1 minggu lg wedding aku dowh! ada ker budget nk g Annul Dinner nie? bknnyer g dinner tue kena byr tp nk spend tuk beli dress & aksesori lg...tmbh plak aku mne la ader dress tuk g dinner nie pn..hrmmm

byk dh search kt website tp semua mahal2! yg aku adore sesgt skg nie jubah kaftan! giler siyes gorgeous dowh plus aku kan kai tudung...baju tue pn menutup aurat..x lebih2 sgt pn..sweet jer pn klu kai! tp mahal jgk..plg murah aku tgk RM160..mane nk korek duit nyer? tuk wedding lg penting nie..mcm2 nk guna pas kawen nnt..huwaaaa

tp nk g jgk Annual Dinner tue coz nie la 1st time aku join Annual Dinner kt ofis aku nie spjg 2 thn lebih kt cni..mane la tau pasni dpt keje lain ker x ker aku kempunan nk g nnt..huhuhu

**nk jubah kaftan!!! budget oh budget!!!

No comments:

Post a Comment