Wednesday, November 3, 2010

Panggilan Hangit?

hepi besday to YOU
hepi besday to YOU
hepi besday to ABANG
hepi besday to YOU...

yeahhh, 1 Nov aritue besday my fiance yg t'chenta! w/pn plan aku x b'jln spt yg d rancangkan tp alhamdulillah hadiah tetap ada!

panggilan hangit? yes, tunang aku t'kena panggilan hangit drpd HOTFM yg dihangitkan oleh Faizal Ismail (FBI) ari jumaat lepas on 29 Oktober! aku emailkan panggilan hangit tue pada 23 Oktober rase nyer lepas kami b'dua balik drpd Cavenzi tue kot!

mse tue kepala aku ligat menuturkan bicara dlm email tue tp actually x b'hrp sgt pn coz sblm nie penah gak hntr tp xder ape2 pn..alih2, 29 Oktober pg tue aku dpt panggilan WITHELD...cm pelik jer aku pn jwb jelah ingatkan panggilan interview ker kan..huhu tp rupe nyer FBI..kelu lidah nk b'ckp time tue coz x sangka!

so, kami b'bincang supaya panggilan hangit tue lancar! pd mule nyer FBI suh aku join sekali dlm panggilan hangit tue tp aku segan plus aku tkt aku t'gelak jer nnt dh kantoi plak! tp tunang aku bz plak aritue plus aritue ari jumaat..pas dia meeting g sembahyang jumaat plak

pas sembahyang jumaat kbtln aku kt Cavenzi nk byr deposit home pakej tue then FBI call lg ckp nk hangitkan tunang aku on 1 Nov tp aku suh dia try gak call lg time tue so FBI call n aku la pembuka bicara panggilan hangit tue..b'lakon jd resah gelisah konon btl2 ada mslh..hahaha..punye la mengamuk la tunang aku tue smpi sebut WHAT THE FISHHHHHHHHH...hahaha...smpi kt FISHHHHHH tue dh tentu la TETTTTTT kan!

ramai gak dak ofis dgr siap ada yg rajin nk rakam lg..hahaha..thanks la korg! leh wt simpanan kami b'dua kan..anyway, thn nie aku bg hadiah kemeja lengan pjg kt tunang aku coz aku mmg suke tgk laki smart2 kai kemeja nie...

tp bile dia try alih2 x muat plak..huhu! so 1 nov tue jgk kte org terus g tukar blk coz dh cukup 1 minggu 1 nov tue, nnt x dpt tukar plak klu dh lebih 1 minggu...g la sesama kt tmpt tue tp kemeja aku pilih tue xder size yg kte org so kena la pilih kemeja lain tp still cantik jgk coz pilihan aku jgks..huhu..n tunang aku pn suke pilihan kemeja aku tue w/pn dia ckp kemeja yg aku 1st bg tue mmg smart pn..

happy birthday abg, moga pjg umur, murah rezeki, moga kita sudah b'sedia menempuh alam rumahtangga n kita hidup bahagia dgn b'tolak ansur, b'tanggungjawab dan penuh dengan kasih sayang...amin2..sama2 lah kita tegur menegur jika ada yang x kena d mata kerana kita x kan tau kesilapan diri kita sendiri sehingga org menegur kita.. :)

I LOVE YOU SO MUCH!!!

No comments:

Post a Comment