Tuesday, October 26, 2010

Nampak Kurus Laa!

ok, harapan volleyball tuk ke final sudah t'tutup rapat! so, insyaAllah dpt no2 ke bwh bkn no2 ke atas yer!

wopss, off topic plak...anyway, arinie cm biase aku pi tgk volleyball w/pn bkn team aku yg lawan coz aku nie kan smgt kesukanan t'lebih! hahaha..malah aku plak lg awal drpd player2 nie

tgk ada sorg akak nie dh masuk kt court volleyball tue so aku pn join dia sekali then dia ckp "leeya nmpk kurus la skg nie" rase bangga? rase gembira? rasa suke? yg penting aku cm ayat biase "kurus ker? mane ada, cm biase jer rase!"

but then bkn sorg jer yg tegur cmtue but hampir 5 6 org dh tegur cmtue! so adakah diet aku b'jaya plus lotion mustajab? mgkn jgk..tiap2 mlm mmg rajin sapu lotion mustajab n mlm pn kureng nk menyelerakan diri tuk mkn..tgh hari x mkn byk cm dlu! alhamdulillah, gastrik x menyerang!

berat aku skg? hrmmm..let me guess...aku x timbang pn lg coz mls nk kuciwakan diri sendiri coz last timbang dh 58kg jer..ape la sgt turun 2 kg tue coz dlm sekelip mata leh naik blk..lain la turun 10kg ker leh la nk mendabik dada skit..tp mmg aku terasa pn aku kurus coz suar jeans aku sll tang perut mesti sedat d tolak perut buncit nie tp skg x cm dlu dh..pastu td aku kuar aku rase suar aku semakin londeh padahal sblm nie cantik fit jer kt punggung..huhu

nnt aku timbang la berat bdn aku yg t'kini bile aku rase nk timbang coz kt bilik aku nie tunang aku ada belikan penimbang berat bdn tue...huhu..nnt2 lerrr..kasi chance turunkan bdn lebih byk lg...target 50kg nie!!

chaiyokkk..chaiyokkk!!

No comments:

Post a Comment