Monday, October 4, 2010

Oh mengantuk!

skg nie aku kt ofis tetapi aku mengantuk tahan gaban yg t'amat skg nie...nie kes mkn byk mse lunch td coz open house dept aku kan...w/pn aku x mkn byk pn tp x tau nape aku t'amat la ngantuk yg x leh blah sesgt...

ikutkan skg nie aku nk landing jer kan tp bos aku ada dlm bilik nie so x leh la nk lelapkan mata jap...kang landing tmpt lain dia mengata aku dh tukar dept lain plak...coz dia dh penah sound ayat cmtue tp pelik x ckp dpn2 kt aku ok! dia ckp dpn colleagues aku yg lain nie..hahahah...sengal jer! x berani ckp jgn ckp la der...padahal lu pn lebih kurang sama maa...kot xder kt tmpt ko nie confirm2 g gosip2 kt tmpt2 kwn baik ko tue...

ape2 pn alhamdulillah laksa sarawak yg aku wt settle...licin!!! n sgt bangga n terharu coz ramai yg ckp sedap n cukup rase ok! n dorg siap leh complaint skit yg dorg penah mkn kt sarawak nyer tp x sesedap yg aku masak...huhu...siap dorg ckp yg kt sarawak tue bau rempah beranak! ape rempah beranak tue? aku t'tanye2 jer td mse dorg borak2 tue..lantak la!

sgt happy dpt mengenyangkan perut org...pg nie aku check FB tgk kak zarina ckp kek holiday inn aku wt sedap...yummylicious!! sgt puas hati, t'haru n bangga...alhamdulillah! arinie pn dpt feedback yg baik jgk..

hrmmm...arinie dtg lmbt so kena lek lmbt nie...adehhh! skg br kul 3.57pm ok! aku kena lek kul 5.34pm!! arghhh, lmbt nyer masa b'gerak...aku nk blk n tdo coz pg td aku bgn awal semata-mata nk rebus telur!! hahahaha...

No comments:

Post a Comment