Saturday, October 23, 2010

masuk FINALLL

yups, aku tgh cte pasal bola sepak lerrr..nogori den masuk ke FINAL...alhamdulillah!!!

aku nie dh kembali giler bola blk...dlu mse sekolah aku minat gak tp bile team2 yg aku sokong lawan jer aku tgk tp sejak nogori den cm tenggelam tue terus dh x fllw sgt cm dlu addicted giler!

skg kembali kegilaan bola blk...td aku g mkn mlm dgn tunang aku pastu siap call abg aku ada live ke x nogori lwn johor fc kt tv1 coz kt rmh aku bkn ada astro pn..dia ckp kelate lwn kedah yg ada kt tv..frust giler la aku coz aritue dh tunjuk dorg lwn..hampehhh

tp bile smpi rmh tunang aku call kata nogori lwn johor fc ada live kt tv1..yeppiii, leh layan bola!! dh tau dorg masuk final nie rase cm nk g tgk jer coz kt bukit jalil jer pn

TAPIIIII...kelate yg iringan nogori ke final, x best nyer! huhuhu...aku nie bkn la kenegerian ker ape tp korg pn tau kn negeri belah tue emo t'lebih bab2 bola nie..ada ajalah rusuhan la, b'gaduh la...naik gerun tinggal dlm negara sendiri padahal kire sedara negara sendiri gak...x phm tul..

wtpe la nk emo t'lebih2 sgt pn..bkn team korg menang korg masuk d hadiahkan masuk syurga! relak laa..name pn adat pertandingan ada kalah menangnyer! so, tgk! sokong team korg! bile kalah redha...bile menang raikan! full stop!!! x yah nk t'emo sane t'emo sini alih2 org pn naik gerun nk tgk bola..

sbb tue la kt negara kte nie bile ada game bola x penah penuh pn stadium coz kes2 cmnie..klu korg tgk la kt luar negara tue ada x cm kt cni penyokong dorg? xder pn..rilek2 jer dorg tue tau..kot kt cni naik tkt nk bgn anak2 g tgk bola supaya dorg nie ada smgt kesukanan..ada smgt memberi sokongan..tp bkn aku ckp negeri yg tue yer b'mslh...negeri lain pn ada jgk cume negeri sane je lebih kritikal la skit! hihi

No comments:

Post a Comment