Tuesday, October 12, 2010

12/10/10

korg pasan x arinie ari yg amat la panas! perghhh, rase mendidih kepala hotak aku nie rase bahang kepanasan arinie...arinie aku MC...smpi rmh pn dlm kul 2 lebih itu pn kes aku mls nk tgu basuh kete coz panas yg amat kt luar tue...

blk jer rmh, bilik aku punye la terang benderang, panas yg amat ler...cahaya pn terik masuk dlm bilik aku arinie...d sbb kan mata pn layu aku pn tdo la...bgn jer terus pening kepala coz ada org kacau plak tepon slh nombor plak...pastu plus cuaca panas tue kan...makoiii, rase nk g berendam dlm kolam yg air sejuk jer!!!

moga2 mase wedding aku nnt cuaca sejuk jer, xder la terik cm cuaca arinie...klu x mau pitam aku jd pengantin mse tue...aku nie dh la alergik kena panas!! bkn kes puteri lilin ker ape tp mmg aku x leh la coz cpt tgkp kt kepala aku nie...pening yg amat!! huhuhu

No comments:

Post a Comment