Saturday, October 9, 2010

Kurus Ke?

sape yg kurus? n kurus ker? itulah persoalan yg berlegar di fikiranku! huhuhu..dh tentu la aku ckp pasal diri aku nie...nk ckp pasal sape lg kan...

mslhnyer kurus ker? dok ckp aku nie dh kurus la ape la..pujian ikhlas ke pujian x ikhlas nie? hahahah...bkn pe aku nie tiap2 ari la x jemu2 sapu lotion mustajab tue tp bile ukur still cmtue gak..xder perubahan lgsg pn! tp bile timbang berat mmg nmpk kurang nyer...1 kg stgh kurang...hahaha

kurang tang mane tue x tau la cume skg kai suar mmg rase londeh skit..klu dulu agak sendat la jgk..tali pinggang pn yg lubang ke2 last...skg yg ke3 last..ada la kemajuan skit..skg yg ke3 last tue pn agak2 longgar skit...bangga2! tp x leh excited sgt coz nk kurus nie bkn senang...diet cmne pn cmtue gak...

alhamdulillah, w/pn aku ada gastrik tp aku leh handle lg asalkan waktu lunch aku mesti mkn!! x on time pn xpe janji mkn coz mlm aku x perlu mkn dh...aku minum susu anlene coklat yg lazat itu! ngeh3x! itu sudah memadai if not lgsg x mkn or minum ape2 selain air putih jer...

klu dlu jgnkan mlm...pg or tgh hari pn kena on time mkn woooo klu x mula la gastrik!! dh perut masuk angin tgkp plak kt kepala jd pening...perghhh, mmg x leh blah la sakitnyer kan...

aku masih x puas hati dgn result berat bdn aku skg...aku nk berat bdn aku yg dlu maintain jer 50kg!! itulah paling berat bg aku time dlu...about 3 4 year ago...beli baju pn x ssh nk kena cube dlu..main sauk jer size M or S (tgk cutting) skg nie plak, size L pn kena g try jgk ok coz kdg2 tgk cm besar alih2 bile pakai agak sendat jgk coz cutting baju kan lain2 tue yg payahnyer tue..bile beli suar pn hadapi mslh same tang punggung nie...haishhh! w/pn pinggang cm ok kt punggung plak seksa nk pakai suar...

so, chaiyok chaiyok utk kurus sehingga berat bdn 50kg!!! t'capai ker hasrat aku nie sblm wedding aku? insyaAllah... :)

No comments:

Post a Comment