Thursday, October 7, 2010

TRUST yourself only!!!

jgn sesekali mempercayai org lain selain diri anda sendiri!! trust me because i tell the truth! wt sekian kali nyer aku t'perdaya dgn manusia2 yg b'gelar kwn nie...

apa shj kata2 aku kt FB adalah HAK aku...korg korg kt luar sane tue phm x ape itu HAK? klu x phm g sekolah blk..konon belajar tinggi2 la tp x reti nk hormat HAK peribadi org lain...yg korg nk KEPOCHI hal peribadi org pesal? dh xder keje lain? mmg xder keje lain la tue...sbb dh korg tue 24x7 dgn FB jer ekk...sbb tue KEPOCHI hal org ek...pastu duk kt ofis mkn gaji buta...dhtue nk kondem2 org lain plak..ko x sedar ker ko sendiri tue pn ada wt slh...ko tue baik sgt ker? stkt nk jual diri supaya org tgk ko baik & mulia tp kondem org lain baik x yah la weiii...nk naik cpt, nk org suke bkn dgn kondem org lain weiii..tue nama nyer penakut!! pengecut!!

come on la klu nk jatuhkan org lain aku pn leh jatuhkan ko lah dlm sekelip mata! tp aku x nk sibuk hal org...wt semak kepala nk pikir hal org lain baik aku semakkan kepala hotak aku nie dgn hal aku sendiri...tp tue la manusia cm korg nie plak sibuk2 nk semakkan kepala ko pasal org lain kan...kain sendiri x nk jaga sibuk nk selak kain org lain ek? pesal? mse korg kuar ke dunia nie korg tue t'lebih "langgar" ke ape yg KEPOCHI sesgt tue? kot t'lebih "langgar" sgt g masuk blk dlm perut mak ko tue supaya reti hormat peribadi org lain...ko jaga jer tepi kain ko sudah!!!

so aku pn nk remind korg2 nie jgn la percayakan sgt org sekeliling kte nie x kire la kwn FB, rakan sekerja n whatever la...manusia nie mudah berubah...mse akan dtg kte x tau cmne hbgn kte dgn org tue...kot2 kte b'gaduh skit ker alih2 segala rahsia kte d sebarkan kt org utk memuaskan hati dia..sdgkan kte x b'gaduh dgn dia pn blkg kte dia wt cte la ape2 la nk kondem kte nie kan plak time gaduh kan? so, LU PIKIRLAH SENDIRIIIII

No comments:

Post a Comment