Wednesday, October 13, 2010

Guess What???

arinie penat2 bru lek drpd training volleyball, relak2 dlu dlm bilik sejukkan bdn...then g dapur masak air...then g toilet...jeng jeng jeng

guess what??? bilik air bersih wooo...tp tekaan aku slh!!! bkn mangkuk tue yg basuh bilik air tue tp budak master bedroom yg basuh bilik air tue ok!! dia pn siap letak notis cm aku letak notis tue...n notis dia tulis dgn pen MERAH tue!!! aikkk, marah plak?

tp ape kena mengena dia dgn kes aku dgn mangkuk tue plak? cm la dia pakai toilet tue pn...pelik jgk aku! ntah ape angin gak nyer tetibe baik plak nk basuh toilet tue...tp persoalannyer kan notis yg dia tulis tue aku x b'kenan...

hellloooo...bkn aku yg x b'tggjwb tuk bersihkan toilet tue yer tp mangkuk ayun yg ko bw masuk rmh nie duk kt bilik tengah tue yg x reti bahasa...awal2 budak tue masuk pn aku dh msg n remind kt ko kan? aku simple jer syarat aku...sama2 jaga kebersihan toilet tue!!! senang giler kan syarat tue? bkn nyer aku suh dia basuhkan baju aku ker...kemas bilik aku ker...xder pn! tp syarat aku tue pn mangkuk tue x leh laksanakan cmne...x kan ko nk duk cni org lain jd maid ko kot minah? agak2 skit ek...

so, aku msg la dak master bedroom nie..say thanks bersihkan toilet tue tp bkn itu yg aku harapkan pn coz ko xder kena mengena pn dlm permasalahan aku dgn minah tue...tp agak2 korg minah tue terasa ke x terasa? or masih dgn hati kering dia n siap jwb...sye byr duit sewa jgk, sye x wt kotor pn kt toilet tue knp sye perlu bersihkan toilet tue? sedap jer dia menuturkan ayat tue kan? org cmnie duk penjara bgs..sbb org2 kt penjara ckp situlah bilik dorg, situlah berak kencing dorg...haaa, time tue bru ko rase n soalan "knp sye perlu bersihkan toilet tue...sye x wt kotor pn kt toilet tue" t'kena kt muke ko blk...

aku nie bkn suke2 nk cari gaduh dgn org la weiii..buang mase tau x! pstu bkn org tue reti nk sakit ati pn x pasal2 kte plak blk yg sakit ati...org tue ilek2 isap gam jer...mau kte x pedih lg hati tue...hrmmm..tp tue lah ssh...nk jd org baik pn ssh..nk jd org jahat pn ssh...lantak laa...janji awal thn dpn aku x duk rmh nie lg...xder la aku sakit jiwa nk b'dpn dgn manusia2 x reti bahasa lg...hrmmm...

No comments:

Post a Comment