Tuesday, October 5, 2010

Perangai Cm Babi!!!

membara btl hati aku skg nie smpi selera mkn pn dh xder!!! cm babi, sial pmpuan tue! yups, aku tgh marah pasal housemate aku yg baru tue....

bkn nk marah x bersebab yer tetapi ada sebab!!! klu kt hostel mse kte belajar dlu pn ada schedule gilir2 bilik yg kena cuci toilet...x kire la ko anak raja ker, anak tan sri ker...anak babi ker tggjwb still tggjwb jgk!

dh ko wt taik x kan org nk cuci taik ko tue babi? ko ada otak ke x? ssh sgt ker nk cucikan toilet yg ko sendiri guna tiap2 ari...ko berak kencing mandi dlm toilet tue! dlm agama kte pn dh ditegaskan kebersihan! ko x belajar ker? atau ko reti melayan laki bawa laki dlm rmh jer? tue jer ko tau? pls laaa ingat muke ko cantik sgt ker nk b'lagak dgn aku?

blh plak ckp "sye tak buat kotor pun dlm bilik air tue" ko ingat x wt kotor ko nk biarkan jelah b'puluh tahun sampai b'kulat bilik air tue? ko b'selera ker nk masuk bilik air klu dh kotor? ko jgn ingat ko melawa kt luar org suke sgt kot pengotor tue pengotor jgk!! agak2 la wei jawapan cm babi ko tue pn...dh ko reti pakai reti la sama2 bersihkan!! x kan ko wt taik aku nk bersihkan plak!!! melampau la tue...ko ingat aku kuli ko? ko tanye aku nape letak2 notis dlm bilik air tue? haaa..jwpn tue pn ada kt ko sbb ko pn t'golong dlm org x reti bahasa cm housemate aku yg dlu2...perangai cm babi...cm sial! pastu ko nk persoalkan plak lg...kot aku arah ko pastu aku pn x bersihkan toilet tue xpe la jgk ko nk sound aku minah...nie aku pn tau tugas aku...klu ko laksanakan tugas ko, aku ok jer nk laksanakan tugas aku! baru adil!

sorry la kan aku nk jd kuli kepada manusia cm babi lg kan...ko wt cmtue then aku wt cmtue gak!!! yups, aku letak jawatan la nk jd baik tp aku sendiri sakit hati nk jd kuli manusia babi cm ko! muke dh la x leh blah...so x yah nk b'lagak cm cun n lawa dgn high heel ko yg b'lambak dpn rmh tue yer! xder aku kisah der! kot lepas2 nie ko tgk ko sorg jer bersihkan bilik air tue jgn plak ko nk sound aku plak kan! aku pn tak wt kotor kt dlm bilik air tue!! setiap kali kuar bilik air mmg aku pastikan bersih jer x mcm ko...pas berak leh plak serpihan ko berak tue b'tempiaran kt lantai tue...x reti nk bersihkan elok2! kan patut aku calitkan jer taik ko tue balik kt muke ko bru kena dgn perangai ko yg pengotor tue!!! babiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

2 comments:

  1. yeahhh! that's my gurl. kmk dah biasa gilak kenak mcm tok. nang xpat berik muka org cmtok!! panas juak ati mek baca..

    ReplyDelete
  2. kmk tok gik la sakit ati sis...nang x tauk mok mdh apa gik eh bila b'hadapan dgn manusia cm ya!! smpey menangis mek tek ngenang dirik d perguna2 org...hahaha

    ReplyDelete