Tuesday, October 5, 2010

Kad Kahwin

yeayyy, kad kahwin aku maybe leh collect Sabtu depan...giler awal la kan...aku ingatkan ambik masa yg lama...rupe nyer kejap jer...klu tau kejap xder la aku t'gesa-gesa nk pi aritue...huhu

ape2 pn alhamdulillah, settle 1 hal...leh pikirkan hal lain plak...tp aku dok pikir agak2 bile mase yg sesuai nk bg kad tue? awal bln 12 ok x? or lg seminggu nk majlis? lmbt sgt plak kot org dh ada program lain...yg jauh2 mybe aku bg awal la...yg kt ofis nie dok pikir bile nk g...huhu

korg nk tau kt mane aku tempah kad kahwin tue? penutup entry nie nnt aku bg link website tue...harga reasonable n cantik! ikutkan aku nk tempah semua jer...hahaha...tp tips tuk bakal2 pengantin ikut budget anda...jgn ikutkan kata org nk mengata ker ape...coz bkn dorg yg sponsor pn! lantak pi la pn lgpn pas dpt kad tue bkn dorg wt frame ke ape...terus masuk tong samapah ok!!!

http://www.kadkahwin.com/ <---- inilah link website tue! sila2 la cuci mata yer...

No comments:

Post a Comment