Thursday, June 3, 2010

Bahang Sports Carnival 2010

ari rabu aritue adalah game pertama aku sertai tuk Sports Carnival 2010...iaitu bowling...tp kegemilangan ke"terror"an aku tue dh semakin pudar...mmg game yg memalukan la padahal aku nk target la single female coz nk menang team tue cm harapan tipis jer...huhuhu...alih2, dgn single2 female aku hancur musnah...

tp alhmadulillah, w/pn kte org sangke kte org nie yg t'corot...rupe nyer kte org dpt jgk tmpt ke3...blh la drpd xder kan...dpt jgk point n hadiah nnt...

smlm plak ada training volleyball...giler lawak la...x penah2 aku join volleyball dowh...mane x nyer....volleyball tue menyakitkan tgn beb...confirm2 tgn aku bengkak nnt....tp jangkaan aku meleset...alhamdulillah, training smlm ok lerrr...not bad laa cume kena keep practice...tgn just merah2 n sakit jgk la...tp xder la smpi bengkak..

ape2 pn actually game netball dlu sblm game volleyball...so starting 14hb la start training volleyball plak...yg awal2 nie training volleyball tuk ambik mood jer...huhu

tp stkt nie blm ada game yg aku sertai menempa kejuaraan...netball? x b'harap sgt la...volleyball pn same jgk...mybe carom kot...kte tgk saje nnt cmne....

PANGLIMA HITAM.......GEMPURRRRRRRRRRRR

No comments:

Post a Comment