Friday, June 4, 2010

Baju Oh Baju...

baju oh baju....

aku buka cte nie sbb nyer dlu aku penah beli 1 blouse nie melalui on9...blouse nie x fitting la but look sweet to me...sbb tue la gatal membeli...

bile received jer blouse tue mmg x sbr la nk pakai...tp kena outer skit la coz bhgn dada n blkg cm luas sgt...so, aku jahit la skit biar fit n xder la t'londeh sgt kan...

dhtue aku pakai la kt ofis...alih2 ada la mulut2 kepochi nie ckp
"aieee leeya, dh pakai baju pregnant nmpk"
cm aku ckp td baju tue x fitting...just fit kt bhgn atas n membesar ke bwh....
punce nyer aku beli baju cmtue sbb aku nk slow2 tukar cara pemakaian aku lerrr
x nk ler cm over2 seksi...nk yg lengan2 pjg, yg lepas bontot...
pas jer mulut kepochi tue sound aku, aku sakit ati yg amat sgt....
aku ada minta duit dia ker nk beli baju tue yg nk kepochi sgt...
yg menambahkan lg geram nie yg kepochi itu jantina nyer LELAKI yer...not girl...
ko t'lebih langgar ker masuk kuar ke dunia nie???
itulah ayat plg gemar aku ckp tuk org2 kepochi nie...

dlm situasi yg aku cte kan tue...ape pndpt korg?
korg nk dgr ape org ckp ker atau korg ikut kata hati anda...
mengikut keselesaan anda memakai baju itu w/pn org mengata....
actually mmg la aku nie mls nk ambik kisah ckp org....
tp terase giler hati nie...rase nk aku tomoi jer muke org tue...

slps b'minggu2 baju tue ku pakai sekali jer dh letak dlm almari jer
tp bile aku pikir2 blk wtpe nk pikir ape org ckp...
janji kte pakai tue kte selesa n x menjolok mata pn...
so, dgn itu aku akan selambe badak jer nk pakai baju tue blk ke ofis...
peduli ape aku kan...
ada aku minta duit dgn ko?
aku bg ko dosa ker bile pakai baju tue?
so....x yah nk kepochi laaa...makin meluat org dgn perangai ko tue...
plsssssssss....

2 comments:

  1. ha ah...bj yg kaler grey lembut tu kan...cantik aper...

    ReplyDelete
  2. tp ader mangkuk ayun nie ckp cm baju pregnant...sakit ati tul...kai baju besar2 pn slh...kai baju fit2 mengata plak kata kai tudung tp nk kai baju fit2...x phm tul manusia nie...

    ReplyDelete