Tuesday, June 8, 2010

Jogging

ptg td jogging dgn tunang t'chenta kt taman bukit jalil...mse dh smpi jer sane my tunang tanye...

chenta : kte nk start mane?? sblh kanan ker sblh kiri??
aku : mane2 jelah...
chenta : nk brp kali pusing nie? sekali pastu balik laa
aku : nape sekali jer??? (dlm hati sekali tue cm sikit sgt sbb konon nyer tgh b'kobar2 nk pusing mybe 3 4 kali ker)
chenta : ok la...dua kali ok...pastu kte blk
aku : (tau ler pastu nk g main bola plak dgn dak ofis so aku yer kan jelah...)

so, mule2 starting dok jalan2 panas bdn dlu pastu bru la jogging...phewww, jauh jgk nk pusing tuk ke tmpt point starting td weiii..dh la b'bukit2 nk mendaki nyer...jap2 benti...nie la org xder jogging pn...tmbh plak part kaki aku mmg lemah giler...rase nk jln pn x larat...

alih2, 1 pusingan jelah pn jogging...blk2 terus beli aiskrim...hahaha..apekah?? penat2 jogging pastu mkn aiskrim...lantak lerrr..tunang t'chenta sengih jerrr...

blk2 nie terus rase nk demam jer...bdn rase sengal2 yg amat n tmbh plak dr pg td flu jer...adehhh...nk MC esok!!!

No comments:

Post a Comment