Tuesday, June 1, 2010

Bulan June

bulan june nie schedule agak penuh jer setiap minggu...minggu pertama nie ari Sabtu insyaAllah g kenduri kawen adik kwn aku kt Kuala Pilah...tp tgk la inchek tunang nk g ke x coz tgk budget gak...

pastu esok nyer, 6 June aku g bengkel make up kt Midvalley...yg best nyer bengkel make up nie FREE OF CHARGE ok...t'sgt la best...nie semua kwn aku yg gtau...thanks for her...coz dia la yg b'iya2 gtau aku pasal bengkel tue...dia tgk iklan bengkel tue kt dlm majalah Rapi...ape lg, aku punye la seronok kan...nk g bengkel make up b'bayar x mampu laie...semua mahal2...

minggu dpn plak aku g kursus kawen dgn tunang aku kt Putrajaya...12 & 13hb June...haishhh, cm x caye jer aku nk g kursus kawen...btl2 b'sedia ke x aku nie nk jd isteri org? lgpn bkn senang nk jd isteri org...bkn stkt dh akad nikah dh kire settle...tp tggjwb makin berat...insyaAllah, aku akan sentiasa perbaiki diri ku utk m'jd yg lebih baik...

dlm within 2 weeks nie plak aku nk tgk Lagenda Budak Setan n The Karate Kid...huhuhu...inchek tunang pn dh bg green light just x tau bile nk g...ingat nk g The Karate Kid pas keje ari jumaat dpn...coz jumaat dpn besday my bro...leh g dgn dia sekali...hihihi

so, stkt tue jelah plan bulan June nie...plan akan dtg x tau laie...rase nye duk rmh jelah....hihihi

No comments:

Post a Comment