Wednesday, September 22, 2010

Congek?

tau ape mksd congek? hahahaa...itulah yg aku smpi skg...org tue la bg gelaran tue kt aku...congek! congek tue sama erti dgn cengeng! cengeng n congek tue dlm istilah mudah nk phm mudah t'sentuh...mudah nk menangis!

yups, itulah aku! nmpk jer kasar tp mmg aku mengaku aku mudah mengalirkan airmata tmbh2 bila b'kaitan dgn org yg aku rapat, syg n sgt penting dlm hidup aku...x kire la family atau kengkawan pn...

cm aritue kt ofis aku call my mom...pot pet pot pet elok2 alih2 aku dh sebak, airmata dh b'genang n dh t'esak2 terus member aku ckp "ish leeya nie, nmpk jer brutal tp mudah menangis" dlm hati aku...hampeh tul kwn ofis aku nie...hahaha tp nk wt cmne itulah diri aku sbnrnya!

nie aku bru chat dgn my dad...tibe2 dtg rase hiba coz yeahhh w/pn aku x seakrab mane pn dgn my dad tp alhamdulillah still jgk leh d katakan rapat...rapat kasih syg kami b'dua tp sejak b'laku sesuatu dlm family aku itu yg aku wt sebak..rindukan family aku yg gembira tanpa DIA...yups, till now aku still akan menangis bile ckp pasal nie...knp aku x sekuat my mom? knp x setabah dia? atau my mom jgk x kuat sbnrnya d blkg kami adik b'adik? hrmmm

dh la...aku pn dh start menangis plak nie...anyway, selagi org2 yg aku syg n cinta masih ada d dlm dunia ini selagi itu aku hargai mereka...kte x tau esok lusa kte x dpt b'sama...inilah peluang nya...doakan yg t'baik tuk kami sekeluarga! amin

No comments:

Post a Comment