Friday, September 24, 2010

Tomorrow Activity!

agenda nie spttnya dh d laksanakan ari Sabtu lepas tp my fiance kena keje n esok pn kena keje jgk sbnrnya tp dia keje pg jer so mybe tgh hari br gerak melaksanakan aktiviti kami...huhu

esok nk pi tempah kad jemputan kawen...itu agenda utama! agenda lain2 adalah 3 open house! kt ampang kwn my fiance, kt puchong member aku n kt bangi colleague aku...yg kt ampang tue cm pegi jelah kot yg dua tue lg x tau la...tgk la angin my fiance esok rajin b'jln ke x...huhu..klu aku layan jer...bkn sll kan g rmh dorg time raya nie jelah pn..n plg best nyer sbb leh MAKAN!!! bkn melantak yer...mkn sekadar menjamah coz mesti dorg2 yg wt open house nie wt mknn yg b'lainan yg mybe kte jarang2 dpt mkn..time nie la leh mkn...

haishh aku nie selera besau btl padahal nk jaga bdn nie...hahaha...kemain jaga bdn tp x tau la kurus ke x..bak kata org nk kurus nie bkn senang tp nk gemuk mmg mudah...melantak pg ptg siang mlm pn tarak hal...nk kurus nie mau sakit jiwa d wtnyer...d sekat2 mkn byk ke ape ker tp nk turun 1 kg tue bagaikan 10 thn kena diet...huhu...sape time b'diet skg nie phm la kot..

ok2...aku dh out of topic ok! ok then, happy wiken kengkawan...semoga sentiasa bahagia d samping org2 yg t'syg...peace! love ya...muahhsss

No comments:

Post a Comment