Sunday, September 19, 2010

Housemate Baru Plak?

semenjak duk rmh nie...inilah housemate aku yg ke3! 1st indian, 2nd sarawakian n now aku x tau sape! dak master bedroom punye pasal la nie...konpem member dia nie coz tetibe smlm byk brg jer kt ruang tamu tue...arinie plak dak sarawakian tue blah dr rmh nie...

cm aku ckpkan yg aku x suke toilet x bersih! same2 guna same2 jaga kebersihan, btl x? lgpn dh cukup besar x yah nk d ajar2, nk d ingat2kan...kot jantan tue leh gak caya pemalas nie pmpuan...x reti2 lg nk jaga kebersihan? kot ko punye tutttt tue x bersih ko suke x? konpem x suke gak kan...so, pandai2 la nk hidup yer

dgn aku senang jer...jaga toilet dgn bersih kire hal ko dgn aku settle! xder mslh...jgn gatal2 cari mslh sudah la yerrr...haishhh, nk tempuh 2 bln lebih nie pn rase cm 2 thn beb...mmg semakin rimas duk dgn org x reti bahasa nie...klu reti bahasa xpe gak...

ape2 pn doakan aku dpt housemate yg baik2 n rajin bersihkan toilet! huhu...malas aku nk tensen2 pasal housemate lg...byk lg benda penting yg aku nk pikirkan skg nie...huhu

chiowwww

No comments:

Post a Comment