Saturday, July 24, 2010

Exercise!!!

arinie 1st day aku start exercise spt yg telah d schedule kan oleh penasihatku....hihihi...actually smlm ptt start tp smlm lupe bw brg tue so x leh la nk start exercise tue...

haaa...mesti korg t'tanye-tanye exercise ape kah yg aku lakukan nie?? siap ada schedule2 bagaikan...actually wt skipping jer pun...bg korg mesti cm senang je kan??? tp 1st time wt td mmg giler kepenatan laa...

penasihat aku nie akan sentiasa consult aku n fllw up dgn aku cmne style pemakanan aku...then if aku x larat dgn schedule exercise tue leh tukar ke exercise yg mampu aku wt...huhuhu...tp tgk la 2 3 minggu nie cmne ok ke x kan...if not aku tukar la...

actually td aku wt pn aku pakse diri jer coz sememangnya kaki aku sblh kiri nie tgh injured...klu dh skipping lg la pressure kt kaki aku nie kan...haaa...ambik ko sakit x henggat beb...aduyaiii...rase kan!!!

nie la schedule skipping nyerrr!!!

ingat senang ker? setiap kali dh wt tue kena tick...cth kte dh skipping 3 kali so tick then teruskan lg skipping ikut no yg dia tulis tue...if sangkut kena wt lg n kena tick 2 kali...if sangkut lg tick la brp byk kali sangkut tue...hahaha
saksikanlah brp kali aku sangkut tue kan (maaf gmbr x brp nk jelas coz webcam jer)

so, chaiyokkk!!! aku x nk hangat2 taik ayam jerrr..btl2 tgh b'usaha nie... :)

No comments:

Post a Comment