Wednesday, July 28, 2010

Moga dijauhi drpd segala niat jahat manusia!!!

amin...amin...amin

moga dijauhi drpd segala niat jahat manusia!!! sememangnya aku x sengaja b'buat demikian...syaitan lebih menguasai diri ini ptg td...ya Allah, aku menyesali perbuatanku...ingin ku putar kembali waktu td tuk tidak melakukan kesilapan itu...

cte nyer cmnie...aku dh nk smpi simpang rmh aku nie...alih bas sekolah nie mmg dkt jer dgn kete aku bile dia masuk jln sblh kanan aku...mase tue panas hati la skit kan...membebel jer dlm kete mengutuk bas nie sesuka ati nk jd gangster jalanan!!

n situasi aku td mmg bas tue x kan lepas klu dia nk potong dpn aku...so mmg ptt pn aku horn dia kan tuk selamatkan diri aku n kete aku drpd kena langgar!!! lepas horn tue blh plak bas tue horn aku blk lg la hati aku membara kan padahal dia punye salah!! then automatically tgn aku kuar dr tingkap kete tue (coz aku drive mmg tingkap kete mesti t'buka) tp aku x tunjuk la jari fu*k tue! just kuar tgn mksd cm "ape daa x nmpk ke kete kt tepi nie" kire cmtue la niat aku..

alih2 aku dh kt dpn dia high beem (cmtue la kot ejaan nyer) byk kali, pastu dia horn2 lg...then aku terus masuk simpang nk g rmh aku...yg bas nie plak terus ke dpn d sblh kanan...aku kt jln nk ke rmh sblh kiri still leh nmpk bas tue...then bas tue laju n buka pintu bas tue sambil menjerit "woiii bodoh ker??" secara automatically lg mulut nie celupar ckp "ko lah bodoh"....

then terus otak jd waras blk (tanpa gangguan syaitan) aku t'sedar yg aku dh over sgt2...terus aku pikir nnt dia aim kete aku, dia aim aku...cmne keselamatan aku n kete aku nnt? menyesal x sudah la td...pastu menggigil call tunang aku luah perasaan smbl nangis2 dh nie...risau pikir pasal tue..tmbhn plak aku x tau no plat bas tue!! coz x dpt nk tgk pn no plat bas tue...

kwn2 semua tlg doakan keselamatan sye n kete sye!!! sesungguhnya sye x b'niat nk b'gaduh pn cume b'niat tuk menyelamatkan diri sye drpd kena langgar jer td...ya Allah, moga org itu juga dilembutkan hatinya pasal kejadian td...utk pengetahuan korg, org yg sound aku itu lelaki ind*a!! hrmmm

pas parking, otw nk g kt rmh mulut kumat kamit baca surah pastu b'doa semoga tidak diapa-apakan pn!!! :(

No comments:

Post a Comment