Saturday, July 24, 2010

Saman Anak 2 Juta!!!

padanlah muke kena saman dgn ayah sendiri...ishhh, mendidih jer rase hati aku nie bile tau pasal kes nie kuar berita...aku x phm la nape dgn anak2 pakcik tue sibuk nk berebutkan harta pakcik tue padahal ayah masih hidup lg...

ya Allah, mmg meleleh airmata aku nie tau pasal benda nie...korg tue cukup kudrat lg nk kerja nk kumpul harta korg sendiri...pesal sibuk nk berebut harta ayah korg tue padahal dia pn masih hidup lg...w/pn dia dh tua peduli la dia nk simpan harta dia tue...itu hak dia!!!

kpd kwn2 aku kt luar sane tue tlg la jgn wt sebegini rupe kt ibu bapa anda...ape lah sgt ada pd harta itu...ibu bapa anda lebih penting lg drpd harta itu...klu aku diberikan pilihan, aku minta harta tue d gantikan dgn kesihatan ibu bapa aku n moga mereka pjg umur lg krn aku x t'byg jika mereka tiada d sisi aku lg...ya Allah...

sbr yer pakcik, semua nie dugaan hidup...anak2 pakcik lebih mengejar keduniaan drpd kepentingan pakcik sendiri...moga mereka kembali ke pangkal jalan...menyedari kesilapan mereka itu...amin!

No comments:

Post a Comment