Saturday, July 24, 2010

Pls Stay Away!!!

pls stay away...pls don't disturb him n our life!!! selama nie aku b'lembut hati jerrr...jeles tue tetap ada tp aku x kisah if dia kwn dgn ko lg tp pesal ko nk over limit sgt huh??? aku mmg x phm la manusia cm ko nie...pls hormat perasaan org lain..hormat hidup org lain...

pasal ko aku kdg2 jd gaduh dgn dia...tue yg ko suka kan??? ntah laa...x phm la!!! past is past...sakit pn nk terima kena jgk kte redha sbb itu mmg liku perjalanan hidup kte...ko sorg je ker yg lalui semua tue? ko blm tau lg betapa perit plak liku hidup aku nie nk d bandingkan dgn ko tue...

just leave us alone!!! skg ko dh ada org lain kan so nape nk ganggu dia lg? sibuk nk tag kt fb gmbr ko dgn org lain tue apehal??? ko dh ader org lain tue syukur jelah, aku pn doakan ko hidup bahagia...aku x sejahat ko nk mengacau hidup org jerrr...pls laa...aku nie x sebusuk hati la nk halang dia kwn dgn ko kan...tp bile ko dh cmtue sorry to say la ko dh over the limit la kan...wt aku meluat n hilang hormat kt ko...

aku x tau pe motif ko tue kan??? ape kepentingannya yg ko nk heboh sgt ko dh ada org lain tue smpi nk tag kt fb dia? nk menunjuk la ko tgh bahagia sgt2 pn skg nie? ader aku kesah ker weiii??? dh cukup baik aku x doakan yg bkn2 tuk ko kan...malah aku gembira n syukur ko pn bahagia...tp blh tlg la biar org lain pn bahagia tanpa gangguan ko tue? blh x? pls tlg jd matang la weiii..ko lg tua drpd aku tp pemikiran cm budak2...mmg x leh blah la kan...

wake up b'coz u have new life n new bf!!! cm ko x hormat plak perasaan bf ko tue smpi nk tag kt fb dia plak...bodoh btl kan perbuatan ko tue...ntah ape2 jer...ishhh, giler meluat n jijik aku dgn perangai ko tue...maaf lah ekkk! d sbbkan perbuatan ko tue aku suh dia remove ko dr friend list dia terus..bkn aku nk memutuskan silaturahim korg kan tp klu ko dh t'gedik2 sibuk nk kacau hidup org itu lah yg t'baik tuk halang ko kacau hidup org...klu ko add dia blk mmg aku x tau la betapa x malu nyer ko tue!! pls laa...i hate u so much!!!

so...pls stay away!!! back-off!!!

1 comment:

  1. aih! smpey cmya skali? terok na mpuan ya eh. geram mek. dah kita diam, nya gik over2. iboh berik muka gik org cmya sis. apalah reti tag. gago jakk!!

    ReplyDelete