Friday, July 23, 2010

Injured!!!

damn!!! my ankle....t'amat sakit weiii...smlm ingatkan sakit jap jerrr alih2 melarat smpi ke arinie...pastu arinie plak aku lebih agresif training netball...mmg pressure giler kt kaki aku yg mmg sakit nie kan...

rasekanlah kesakitannya...huwaaaa...ape nk wt nie?? next week dh game nie...tlg la ok kaki ku...jgn terus sakit!!! dh la kumpulan kami nie kumpulan cap ayam jer...huhuhu

ape2 pn smgt tetap b'kobar-kobar..itulah AKU!!! sakit cmne pn klu aku still leh bg sumbangan mmg aku akan kerah tenaga tuk team aku...giler sukan aku nie kan??? xder la giler sgt kan...klu giler sgt tiap2 minggu confirm aktif sukan....nie bile hari sukan jer aktif cmnie coz klu ari biase dorg nie lg la liat nk b'sukan pn...so, apo nk d kato??

w/pn kaki sakit tp still chaiyokkk2 for Panglima Hitam...x menaruh harapan tinggi tuk jd juara tp insyaAllah klu bijak strategi & kerjasama semua pasti boleh...cap ayam pn cap ayam la...

No comments:

Post a Comment