Tuesday, July 20, 2010

Lembap nk MAM!!

hangin aku nie...td aku g teman tunang aku main futsal kt equine...coz dh lame x temankan dia g futsal coz akhir2 nie kan aku dkt aktiviti aku sendiri...so kbtln arinie free so join laa...

pas dorg futsal kte org g mkn ramai2...d sbbkan masing2 mls nk g jauh2 n ada few fren nie pn dok jauh2 so mls nk ssh2 g jauh2 kan...so mkn dkt2 dgn tmpt futsal jelah..aku x kisah pn coz mmg x nk mkn pn tp tunang aku nie pakse gak suh mkn...

dok pening2 pikir nk mkn ape...ermmm, aku pn pilih la kuew teow kungfu n air epal susu!!! kami ada 9 org mse tue...dptkan air pn dkt 10 minit br dpt itu pn...geng aku yg lain dpt dlu air aku lmbt smpi...padahal epal susu jer weiii...ape yg ssh sgt nk wt?? xpe, sbr jer lg...

pastu satu dua mknn yg d pesan smpi tp lum ada lg mknn aku smpi...so relax la lg...then dtg lg 2 3 mknn tp xder gak mknn aku...smpi dorg nie licin dh pinggan mknn aku x smpi lg...bengang weiii...bygkn brp lame...dkt satu jam duk ctu x dpt lg mknn!!! so, geng sorg nie pggl waiter tue ckp mknn aku x smpi lg kan...bile budak tue dtg...dia angguk2 ckp mknn aku lum siap lg...pastu aku dh panas kan...sempat la aku menyelit sound dia "rase2 nk kena kungfu x?" pastu mamat tue t'gamam gak nyer atau blur aku x tau la...dia t'diam pastu terus blah...

dkt 5 minit jgk baru smpi mknn aku tue...padahal geng2 aku 3 4 org tue kena blah dlu coz duk jauh kan...no hal la...aku pn phm la...tp ada kwn aku tue cm tpakse jgk la duk dlu sementara tgu aku abis mkn...sian dorg kena tgu aku abis mkn...huhuhu

ape2 pn mmg aku boikot tmpt mkn tue!!! klu x cukup pekerja x payah buka kedai mkn weiiii dh la services lembap nk mampus!!! nie la kedai mkn melayu...nk jimat sgt duit tue x nk ambik pekerja pastu x guna gak klu org merungut klu services lembap...x lame lg lingkup jgk kedai ko tue sbb xder customer...

moral of the story : klu nk g kedai mkn yg 1st time anda nk try g la tmpt yg org pack, mksd nyer mmg kedai tue dpt smbtn drpd pelanggan nya...mesti services bagus, mknn pn sedap...klu agak2 senyap sunyi meja pn kosong jer byk baik la batalkan saja niat anda nk try tue!!!

No comments:

Post a Comment