Monday, July 12, 2010

Menunggu Adalah Satu Seksaan

urghhh, b'sendirian aku d bwh ini (tmpt receptionist) menanti dgn penuh kesabaran tunang t'chenta yg gerak dr Seremban atas urusan kerja!!! huhu...

actually my fiance pakai kete aku tuk g site td...ptg td pn dia dh ckp mybe lek lmbt...nk x nk aku kena tgu dia blk jgk kan! kebetulan td aku ada training netball..perghhh, giler pancit n penat la weiii...tmbh2 plak dgn aku pn x sihat sepenuhnya lg...still cough n flu!!! durhh, my energy totally zero!!! tue la gamaknyer klu x exercise...bdn pn manje lerrr...

tp bkn sbb bdn manje jer mmg dr sekolah dlu pn aku x leh nk aktif2 sgt coz bile aktif jer aku mudah letih, pening, rase nk muntah, sesak nafas...itu mmg kebiasaan yg aku alami klu bab2 melibatkan nk b'lari nie...bkn sbb nk ngade2 ekk..

tp dlm keadaan cmtu sbnr nyer aku suke aktif...aktif dr kuat semangat...aku jenis yg b'kobar!!! itulah aku...penuh dgn semangat dlm bidang sukan nie...w/pn x la seterror mane pn kan..biase2 jer pn...

cte punye cte...tunang aku still x smpi lg la coz dia pn br dlm 10 minit td gerak...bkn nyer dkt2 Seremban tue...plg tidak pn ada la dkt 45 minit jgk...tue kt highway jer lum lg kt jln biase yg nk menempuh jem lg...huhu...

redha jelah...tp mmg menunggu adalah satu seksaan!!!

No comments:

Post a Comment