Thursday, July 29, 2010

Goodbye...

sudah tibe masenye say goodbye to my car...terima kasih pd kereta ku itu yg yg mengharungi susah senang b'sama tuannyer...n byk jgk menyusahkan aku jgk tue...hahaha

geran kete br dpt ptg td...sakit2 pn aku kena la pi ambik td coz dh aku MC arinie...esok dh keje ssh nk kuar!!

so, used car akan ambik kete aku tue pagi...sedih pn ada jgk nk lepaskan kete aku tue...no plat mmg marvellous!!! n tue la 1st car aku...w/pn d/pymnt bkn drpd duit aku tp still jgk b'harga la kete tue...huhu..

tp d sbbkan kete tue lg membebankan aku, aku kena la lepaskan jgk n beli kete lain...harap2 kete yg baru nie enjin nyer bagus...n semua nyer ok...jgn ler awal2 dh kasi potong kepala tuan kete udah ler...hihihi

terima kasih atas khidmat anda...huhuhu...goodbye wira aeroback!!!

No comments:

Post a Comment