Tuesday, August 3, 2010

Sesak d Sogo!!!

phewww...awatlah ari bekerja pn sesak kt Sogo tue...rimas aku ler org reramai nie!!! huhuhu..dorg nie x keje ker arinie??? atau dorg nie saje plan cuti sama dgn aku??

actually arinie aku g settle kan insurans kete yg dlu tuk pindah NCD kete tue..ingatlah lame giler2 tue yg apply cuti sehari. rupe nyer kejap jerrr x smpi 10 minit pn!! xpe2, sekali sekala cuti n ssh nk ajak tunang aku tue b'jln kan..so, pas settle insurans tue kt Setapak kte org terus g Sogo!

smpi jer sane perghhh rambang mata la memilih..misi utama beli cadar pengantin la pn (itulah nasihat akak kt butik tue coz kt Sogo tgh sales n cadar cantik2) so, dh pilih2 beli la cadar pengantin berharga RM190.50!! murah gilos lerr coz sekali dgn comforter tue..b'baloi-baloi...

pastu tetibe la rambang mata dgn brg2 lain kt ctu...baju2, handbag, seluar jeans n etc..tunang aku plak offer "syg x nk beli handbag ker? drpd syg beli yg murah2 pastu x tahan lame baik beli yg nie tgh sale!" so, pikir2 btl jgk pe dia ckp (actually aku pmpuan yg x giler handbag t'utama branded2 nyer coz bak kata org ukur baju d bdn sendiri...cmtue la! so, aku lebih suke beli cikai2 nyer yg harga rm30 cmtue..kdg2 ada yg leh thn lame jgk..wtpe nk branded2 n mahal2 bkn aku anak raja pn..

then aku rembat la 1 handbag yg berharga RM89.70 jenama polo! perghhh, 1st time weiii beli yg mahal n branded nie (jakun x aku? suke ati la korg nk ckp pe pn...low profile lg bgs) pastu jln2 lg sekitar sale yg merambangkan mata tue then aku geram tgk t-shirt lelaki ofcoz la tuk tunang aku kan..klu bab beli brg tuk dia, dia jenis "ikut sayanglah mane yg elok n cantik" sbb aku yg tgk dia pakai brg tue...hihihi..so tugas tue serah sebulatnya kpd aku..so, pilih la 1 t-shirt..

yg tunang aku nie plak g merembat 1 helai suar slack durban nie...mmg smart la!! aku pn suke tgk suar slack tue..then jln2 lg sekitar tue g beli minyak wangi tuk hntrn plak..beli Hugo Boss!!! settle! jln2 lg then g Poh Kong plak..beli cincin kawen kte org..pilih punya pilih rembat terus coz tkt pastu xder design yg cm aku nk...settle! so, terus hntr kesemua brg d atas kt kete pastu smbg blk shopping kt sogo!!! hahaha..boleh x cmtue?? nasib baik parking dkt jer..

kte org terus g mkn dlu kt tingkat atas tue..then kte org g main game plak..hahaha, itu mmg kegilaan kami b'dua!! tmbh2 ada 1 game nie...the game of the death x silap nama game tue..main tembak2 org yg mati nie..giler best laa..aritue kte org dh improve smpi level yg lg jauh..alih2 aku x nk main game tue coz dia nyer senapang tue x sebest kt mines..so main game tembak2 lain yg x brp nk best..pastu g karok jamban jap..

dh nama Sogo tue syurga SALE yg besar!!! bile turun tue kte org benti kt floor male nyer stuff..jln2 cuci mata pastu tunang aku rembat lg kemeja! smart!! pastu sblm lg byk duit d labur kt Sogo, kte org turun lg..g la floor female plak..padahal mase tue sbnr nyer aku nk sgt g toilet then my fiance ckp "kan syg nk g toilet...jom syg g toilet" hahaha...dia nk ngelat plak ek time aku plak nk shopping..tp sbnr nyer aku xder nk beli ape2 brg pn...x reti aku beli2 brg mahal2 nie (sian kan..nmpk sgt beli brg murah2 jer..janji selesa pakai)

turun bwh tmpt syurga2 sale tue aku mmg nk mencari purse!! pas g toilet tue g la cuci mata tgk purse plak...tgk sane tgk sini...perghhh, rase semua aku nk aku tp aku agak cerewet bab purse nie..so, dh pilih2 nmpk yg aku suke..beli lerrr..settle!!

nie part plg lawak k...tunang aku ckp "cpt syg bw abg kuar dr sini sblm nmpk benda2 yg lebih menarik" then aku ckp tutuplah mata tue..dh lah x pasal2 aku pimpim dia ala2 cm org buta plak...hihihi..itulah bahaya nyer g Sogo nie..aku pn x ingat kali ke brp g Sogo nie..kali ke2 or ke3 kot...

total amount shopping arinie hampir 2k!!! phewwwww...gilew kentang lerrr!!!

No comments:

Post a Comment