Thursday, August 19, 2010

Tag oh Tag

1. Nama dalam inbox sy
Ntah x ingat!!!

2. Ringtone utama dekat phone?
Raja Gelek from One Natin Emcees

3. Apa saya buat tengah malam tadi
Blk drpd b'buka dgn tunang kt KGLC(x ingat cmne ejaan) Mont Kiara then hntr dia blk

4. Orang terakhir bersama saya
My lovely fiance

5. Warna t-shirt saya pakai sekarang
Singlet hijau

6. Benda terakhir saya buat
Check FB (sbb skg kt ofis FB kena block..sedih btl)

7. 3 perkara yang anda suka buat setiap hari?
Call tunang x kire waktu
Skype dgn tunang (suke kacau dia kt skype)
Wt keje la pn...

8. Duit yg ada dalam wallet.
zero...lupe nk g cucuk

9. Camne hidup?
Alhamdulillah, Allah mengizinkan aku terus b'nafas d bumi ini

10. Bila kali terakhir jumpa mak anda?
Minggu lepas

11. Mak saya kat mana?
Kat Nilai

12. Malam tadi, orang terakhir cakap dengan saya
My lovely fiance

13. Surprise terbaru yg saya dapat
last month...from my lovely fiance on my besday

14. Benda yg baru dipinjam dari kawan?
Takde

15. My Bf.
Shahril Noradha (fiance)

16. Apa yg saya rasa skrg?
Bosan...bosan pikirkan kt ofis semakin bosan...

17. Nak share dengan siapa?
kengkawan

18. Siapa yang tahu rahsia saya?
My close friend, my sis n my fiance

19. Diorang simpan ke rahsia tu?
When i put my trust on u means u already promise to keep my secret safe with u...
penah t'kena...hmpir 5 thn buang kwn tue tp sye jenis bkn b'dendam sye cari dia blk n kwn dgn dia spt biase kembali...

20. Nak tag ke?
sesape saje yg tgh bosan x tau nk wtpe tue...hahaha

thanks to my sis Nieta utk tag nie...tgh sangap sgt nie so layan jelah benda nie...x tau nk update ape kt blog nie...i'm totally blurrr!!!

No comments:

Post a Comment