Saturday, August 7, 2010

Jenjalan wif Chenta

smlm aku tibe2 mengidam LAKSA SARAWAK pas tgk album member aku sorg nie...ader plak gmbr laksa sarawak nie..perghhh, t'liuq dowhhh!!!

ape lg, letak kt wall fb n tag my fiance nk mkn laksa sarawak...dia ckp kt Jusco Cheras Selatan ader laksa shake...kt Jusco Bukit Tinggi pn sama jgk!!! nk d bandingkan dua2 tmpt tue baik g Jusco Bukit Tinggi jer coz Jusco Cheras Selatan tue tiap2 ari pn aku leh g...hahaha

nmpk nyer ader green light drpd chenta ku itu...blh poie Jusco Bukit Tinggi!! yeayyy, gumbira x t'hingga la coz dia nie payah nk ajak b'jln weiii...mau aku x excited yg t'amat kan..hahaha (sian aku kan nmpk sgt x b'jln ke mane pn)

so, arinie dating n jenjalan dgn chenta ku kt Jusco Bukit Tinggi la weiii...jom2 pi b'siap!!! yepppiiiiiiiiieeee!!

No comments:

Post a Comment