Saturday, August 7, 2010

Oh Laksa Sarawak!!!

mengidam makan laksa sarawak tidak kesampaian coz kedai mkn tue sudah tiada kt Jusco Bukit Tinggi tue...grrrrrrrrrrrrrrr...marah sungguh aku!!!

dh la mse otw g sane kelaparan yg amat ler sgt kan tp steady jelah..tunang aku jer bising2 ckp dh lapar..sian dia!! huhuhu...alih2 smpi sane pusing2 nk cari kedai mkn tue alih2 xder weiii...dh la lapar pastu kedai mkn tue xder plak...perghhh, mendidih jer hati aku nie tau!!

xpe la, nk wt cmne xder rezeki nk mkn laksa sarawak..mybe next time laa harap2 sblm bln ramadhan laa..bln ramadhan nnt sibuk ngidam mknn lain plak..hahaha...so td aku melepaskan mengidam aku pd McDonalds...mkn GCB tue!! t'capai jgk la impian nk mkn benda tue...haishhh, dh tgkp gmbr lupe plak nk bluetooth kt hp aku coz tgkp gmbr kai hp tunang aku..hihi..xpe la mesti korg pn tau GCB tue...dok kuar iklan tue..

ok la GCB tue xder la cm pmpuan dlm iklan tue last sekali ckp "gone" tue...biase2 je pn...light2 laa...drpd 5 star aku bg 3 star jelah..ok la tue...hihihi

so, pas mkn g jenjalan cuci2 mata...nk shopping??? not our time...aku mmg nk beli brg kt jusco coz dh dpt voucher jusco kan...tp aku xder idea nk beli ape...so spt thn lps jgk aku beli benda yg sama setiap kali dpt voucher jusco tue...hahaha

aku sendiri pasan n tunang aku pn tegur..."mmg setiap kali dpt voucher jusco syg mesti beli nie kan...hahahha" aku pn gelak sekali...nk wt cmne time ader voucher jusco nie kan mesti aku x jumpe baju2 yg aku minat...tp bile voucher tue dh abis beli benda lain br la jumpe baju2 yg aku minat...mau x hangin kan...grrrr

nk tau ape aku beli smpi langsai terus voucher rm50 tue??? hahaha...dgn rm50 tue aku dpt beli 5 benda weiii..korg pikir la ape brg yg harga nya rm10 kt jusco??? hahahaa...lu pikir la sendiri...

oh yer pastu td singgah kt Popular jgk...lame jgk la menapak kt sane coz aku suke tgk2 novel...actually w/pn aku peminat baca novel tp x suke beli nie...tp dh tunang sponsor beli la 1 td..then jln2 lg then nmpk bhgn LAW..mesti korg t'tanye2 ape la aku wt kt bhgn tue...bkn aku nie lawyer pn...loyar buruk ader laa..hahaha...ntah la tetibe rase nk menambah ilmu..aku kan bhgn HR..so aku ambik buku bhgn2 akta yg b'kaitan dgn HR la pn...mule2 ambik 1 jer pastu 1 lg buku nie cm bgs jgk..pastu tunang aku ckp ambik la dua2...dua2 tue pn dh dkt rm50 ok..plus novel aku lg...so, aku nk korbankanlah novel tue tp tunang aku ckp xpe la...sekali sekala...hihihi..thanks abg! luv u so much laa...

sblm nk lek sbg penutup g beli aiskrim, air mineral, buah-buahan n yogurt... <-- dlm semua tue aku punye air mineral shj ok...yg lain tunang aku nk tuk mkn dlm kete..ish2...xpe la, rembat jelah dia yg byr pn..huhu

~end of story~

No comments:

Post a Comment