Saturday, August 7, 2010

My Housemate is SUCKS!!!

ok...aku tgh marah nie...marah yg amat smpi aku t'pikir nape la housemate aku nie cm babi...sial...lakhnat la!!! (sorry mencarut yg t'lampau)

aku sgt2 la x phm dgn mangkuk ayun nie...w/pn aku bkn pemilik washing machine tue n dia pn bkn pemilik washing machine tue tp dia b'lagak cm washing machine tue dia punye jerr...x reti nk respect org lain nk guna...

rase nyer dlm entry lain yg agak lame aku update dlu pn ada aku cte pasal kes nie!! ok, smlm pas lek keje jer aku tgk dia sedang guna washing machine tue..ok fine!! xder hal la aku pn x plan nk guna pn coz aku pn tgk mood gak..rase nk basuh, aku basuh la lgpn xder la menimbun sgt pn baju aku nk d basuh...coz ari selasa aku dh basuh baju...

lupekan hal d atas...cte pasal arinie plak k..pg nie bgn kt tepi washing machine still menimbun dgn baju dia..korg tau pe dia basuh mlm td?? spender n single dia yg brp helai jer..x ker membazir elektrik padahal leh lg nk basuh lg baju2 dia yg lain...bkn membazir elekrik jer membazir air jgk ok...x reti nk pikir ker?? atau ko dh xder otak??

xder hal la kan coz aku pn nk kuar arinie dating dgn tunang aku...blk kul 6 lebih td tgk baju dia still menimbun kt tepi washing machine lg..ape dia wt kt dlm rmh??? menembamkan apam dia tue? cm sial dowhhh...aku klu basuh baju pn plg lame pn 4 jam ok...coz washing machine tue bkn auto, manual..tue pn plg lame klu baju aku byk..plg kejap 2 3 jam dh settle la weiii...

esok mmg time aku nk membasuh baju la pn kan...dh lusa nk keja! peduli ape aku nk respect ko kan klu ko pn x reti nk respect hak org lain kan...so, aku campak jelah yer baju2 ko tue keluar drpd washing machine tue...bkn aku nk cari gaduh tp ko yg mulakan dlu k...perangai cm babi!!!

~end of story~

No comments:

Post a Comment