Thursday, August 5, 2010

Mencari Rumah Sewa

td tgk iklan maggi terus rase t'ingin nk mkn maggi plak...huhu, so td aku masak la maggi yg adik aku beli dr bbrp bln yg lalu tp x brp nk sedap la maggi asam laksa nie...x brp b'perisa sgt...huhu..

opss, itu bknlah topik yg ingin d utarakan...actually skg nie aku tgh survey2 rmh tuk d sewa pas aku kawen nnt...saje2 cuci mata kt mudah.com pas tunang aku bg 1 link rmh double storey kt tmh lestari...

tgk cm ok la tp bile pikir aku duk b'dua je pn dgn dia...kang klu dia outstation ker atau keje mlm ker x ker aku seram duk sorg2...dh la aku nie x brp nk kuat smgt...aritue pn dh ckp dgn dia nk rmh apartment jer...nnt dh ada anak br la cari2 rmh teres nie...

tp dia cm minat sgt plak rmh tue...huhuhu...mmg la ikut plan aku nk bw mak aku n adik aku duk rmh aku pas kawen nnt..plan tue coz mak aku mybe nk kena operation nnt so, aku ingat nk jaga dia la tue bw dia duk sekali pas aku kawen nnt...tp semua b'gantung pd keadaan coz my mom pn lum wt keputusan nk operation ke x...klu dorg ader atleast ok la jgk duk double storey tue...haaaaa, sewa rmh tue t'sgt la murah...rm650 sahaja!!! d ulang...rm650 sahaja ok!!! w/pn double storey..

tp kan tgk drpd gmbr org tue letak cm org sblh2 xder jer...lg ler aku ngeri nk duk ctu weiii...if org sblh2 ada xder hal la jgk...pastu aku ada jgk tgk2 kt mudah.com...ada yg rmh bwh corner lot pn not bad jgk...

korg2 klu ada member2 area puncak jalil or seri kembangan ker...tlg smpi2 kan hal nie coz aku tgh cari rmh area2 ctu...priority pd apartment la...hihihi

2 comments:

  1. der..baik umah tanah tu...cz klu ko tnggu lama2 sewa c2 makin tinggi...dah ko kene cari umah jauh2 plak...bukan senang der nak dapat umah tanah...aku sokong aril ;)

    ReplyDelete
  2. der, aku 2 3 lg la bab rmh tue coz dh la sblh menyebelah xder org...cm x secure jer plak..atleast ader la org sblh2 ok la..then shahril kdg2 g outstation or standby mlm....tkt wooo..x pn aku culik nieta teman aku la nnt yerr..haha

    ReplyDelete