Saturday, August 21, 2010

Activity on 21 August 2010

w/pn bulan pose but kena jgk kuar nk settlekan bbrp hal...huhu...tp aku x pose pn arinie...hua hua hua..poyos jerr!!

pg td g butik kt Selayang jumpe dgn wedding planner...td try baju nikah...then tgk baju tuk sanding...yg baju sanding belah tunang aku akak tue akan wt yg baru ikut design yg aku nk...yg warna purple belah aku plak not sure...mybe aku pakai yg recycle nyer jer tp tue la kaler tue aku x brp nk b'kenan sgt coz purple gelap...aku suke yg agak light2 skit...yelah aku rase cm aku nie gelap jerr..huhu

tp akak tue ckp klu dia rase nk wt yg kain purple nnt dia gtau laa..so, dh settle hal tue terus gerak g rmh bakal mak mentua...cadangan tunang aku nk singgah jap jer..tp dh alang2 aku ckp la buka puasa kt cni jelah kan...so, ptgkan aku plan nk pi bazar ramadhan dgn tunang aku...dia pn nk bw our baby g Car Wash...huhu

bocan nyerrr...mata ngantok sbnr nyer nie tp biase la kt rmh org nie x leh nk wt sesuka ati padahal dorg pn x kisah je pn sbnr nyer..aku jer segan...lgpn bakal mak mentua xder kt rmh..g kursus..yg ader adik pmpuan dia n anak kecik dia, adik laki n angah dia jer..masing2 wt hal masing2...

esok plak plan nk pi jalan TAR with my bro...dh tentu2 la tunang ikut sekali kan..aku bkn reti jln nk pi sane...len ler kot naik lrt ker ok la kot...still failed jln2 nk pi KL tue la...hahaha...biar fail n org ckp cm org kpg drpd aku tau kang dok nk b'jln ke sane...abis duit wooo...bahaya!!! so better x tau drpd tau...

mybe esok nk beli sekali brg hantaran iaitu baju sepersalinan aku n tunang aku..x tau lg nk kaler per...hrmmm, kire baju nie nnt tuk raya 1st year kami as husband n wife thn dpn...huhu...

so, happy wiken frenz...

No comments:

Post a Comment