Wednesday, April 14, 2010

B'akhir Keamanan

sowi la u'ols lame x update fb...eh silap, blog...bkn pe, skg nie ngah kesakitan perasaan skit about few things kt ofis nie...

nk tau ape yg b'akhir nya keamanan tue? aku rase u'ols pn mesti rase cm aku rase jgk...so, ape yg korg rase skg? masin, manis, pahit? hahaha...gurau jerrr...sbnr nya dr ari jumaat bos aku cuti smpi smlm...sgt aman la keje kt ofis tanpa suara2 dia, tanpa bunyi tapak kasut dia, tanpa bunyi dia kuarkan hingus dia (bos aku nie mmg selamba jer nk hembus hingus dia kt ofis nie...smpi kte plak yg naik geli tp dh tiap2 ari cmtue kte org nie redha jelah...moral of da story, jgn mkn kt dlm bilik nie time dia ada tkt x selera nk mkn nnt...hahahahaha...sbb dia hembus hingus dia smpi nk t'cabut hidung dia tue...yurkkkkkksssssss...disgusting dowh!!!)

ok2...back to da story..actually aku mmg x ngam giler2 dgn bos aku tue...aku mmg suke ikut kepala aku jer..ikut hangin aku jerrr...bkn nk kurang ajar beb tp dia x reti nk jaga staff...x reti jaga kepentingan staff...eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....klu aku nk senaraikan kt cni smpi thn dpn pn x abis nk senaraikan....confirm2 korg ada rase n lalui serba sedikit yg aku alami nie...sape yg suke bos dia melainkan bos dia ok, baik, sporting, b'timbangrasa...ok la klu nk respest, nk sanjung...tp klu mangkuk ayun nie...sorry la de, wa mmg x leh blah dgn lu...g MAM laaaa...

so u'ols...stay tuned tuk topik2 HANGUS drpd biasa......ngeeeeeee

No comments:

Post a Comment