Monday, April 5, 2010

Interview Again?


Hye u'ols...

w/pn aku tgh xder mood aku kena letakkan benda tue ketepi dlu coz kena pikir benda yg mybe boleh mengubah masa dpn aku...insyaAllah...

esok aku ader interview...rase cm company nie ok tp ntah laa...cm company aku dpt aritue yg bhd pn benefits x best pn x guna gak kan...cm2 nk kena pikir...bkn nk gaji besau jerrr tp byk aspek kena fikirkan...kos pengangkutan, kos mkn...tolak tmbh semua ape beza dgn gaji yg aku dpt skg...semua kena pikir...

so, aku try jelah g interview esok mane tau itu la tmpt lbh baik tue aku...moga2 la rezeki b'pihak pd aku kan...


k u'ols, wish me luck k....ke brp kali interview pn dh x ingat tp nervous ttp dpt d rasai...huhu

2 comments:

  1. sis?? interview??? where??? wish u a million luck k..:)

    ReplyDelete
  2. hahaha...yups, interview kt area kelang lama...tQ dear...

    ReplyDelete