Wednesday, April 14, 2010

Misi

Misi???? jeng jeng jeng...

mesti u'ols t'tanye2 misi ape kan? klu korg ader fllw FB aku confirm tau laa...ape misi yg ingin aku capaikan nie...actually, aku suke make up...n suke make up org...minat nie pn start dr aku kt U dlu...dh ambik course OM..kena la vogue2...x leh lekang drpd make up, high heels...tp make up aku blh blah lg...if high heels aku mmg x suke coz aku rase x balance bile jln lgpn cpt effect kt pinggang n lutut aku..drpd sakit baik ler aku kai sandle biase jerrr...tp aku suke tgk org kai high heels coz mmg nmpk cantik sbnr nyer..nmpk sexy dowh...

xpe2, aku x terror dlm bab2 high heels nie...so focus on make up...pas kuar U, bile keje lg la nk make up2 klu g keje...aku plak dgn make up x leh renggang..bile aku x make up aku rase perasaan aku x tenteram..hahaha...bkn pe, muke aku nie byk bekas jerawat...so klu make up leh la tutup bekas2 yg chantekkk tue..hahaha...so tiap2 ari g keje mmg aku make up laa...

ape la aku merepek nie...ok2, back to the title...actually aku menyimpan niat tuk belajar make up lebih mendalam...kire2 nk jd makeup artist lerrr kan...leh cari side income!! ader la usha2 dgn kwn aku nie yg slh sorg makeup artist time aku jd model pengantin dlu...dia ckp nk btl2 siyes baik ambik yg btl2 elok la...korg nk tau harga nk belajar make up nie? x nk tau xpe...aku nk tau...hahahaha...bkn 2 3 hengget...tp rm1800 ribu dowh...mane nk cekau duit byk tue...aku bkn b'gaji besau pn...tp x tau la hati aku nie nekad sesgt...

aku pn discuss dgn someone nie...dye pn agree...plg best dgr jwpn dye...pasal lain biar dye pikir kan...mueh mueh mueh...dye nk carikan ongkos tue ker? wowwwwwwwwwww....sgt suke....if btl2 benda nie jd kenyataan aku ingat nk siyes dlm bidang nie..make up org nk tunang, nk kawen...skg nie bkn x tau make up tp cume x secara mendalam dgn teknik2 yg btl..aku ikut hentam aku jer cmne nk wt...janji aku rase chantekkk..hahaha

insyaAllah...moga niat aku terus kukuh n t'capai la cita2 aku nie...korg tlg doakan tuk aku sekali yerrr..mane tau satu hari nnt aku leh make up korg...free of charge tp tuk sekali jer la..pastu byr laaa...pe ingat zaman skg semua free ker..hihihi...gurau jerrr...

pasni aku update gmbr aku yg br jer aku makeup td...hahaha...lebih HANGUS drpd biasa!!!

No comments:

Post a Comment