Thursday, April 8, 2010

Kesihatan? Kesakitan?

Ape kaitan topik arinie dgn ape yg ingin aku merepek d laman blog ini...

Amcm dgn kesihatan arinie or sblm2 nie? moga anda2 sihat sejahtera hendaknya...if anda mengalami kesakitan cpt2 la g b'ubat yerrr...jgn sakit ati udah lerrr...kang jd topik dlm hotfm plak..."sakitnyaaaaaaa......"

so, ape yg aku ingin merepek nie adelah kena mengena dgn topik hotfm arinie..."sakitnyaaaaaaaa..." sakit ape....sakit kepala...aku nie mmg ader migrain..nyut2 jer kepala aku nie...rase nk blk tdo jerr..dh la smlm aku kena gastrik lg...tp nasib baik la x b'laku tuk kali ke2 nya naik ambulance g hospital n kena cucuk kt tgn n masuk air...seksa dowhhh...dh la time tue xder tenaga lgsg coz semua isi perut dh kuar (muntah & cirit birit)

bile ingat2 blk pengalaman tue mmg kesian kt dye yg b'ssh pyh dtg ke rmh padahal dia ngah keje...ishishish...syg nyer dye kt aku...hahaha..anyway, tQ darl..luv u!!! muaxxxx..tp yg lucu nyer dia gelabah x tau nk wtpe...dh la panik aku meraung2 kesakitan..then dia pn call ambulance...tue la pengalaman pertama aku naik ambulance...huhu...

tp nasib baik smlm aku x kena naik ambulance laa...just g klinik dgn dye pastu dye hntr lek rmh...mlm sikit dia hntr bubur McD...

so korg semua jaga lah kesihatan anda yerrr.....take care!! daaaaa

No comments:

Post a Comment