Sunday, April 4, 2010

Kawan


salamz...

sapekah kawan yg aku mksd kan? begini cte nye...ader la sorg mamat nie kan, dak baru kt ofis aku mase tue...aku kenal la dia dh aku org HR...konpem2 kenal semua dak baru...dh tentu aku tau sape yg hensem n cun nk join company tue...hihihi..leh la nk usha2 kan kot2 b'kenan d hati...ehhh, gatal plak aku nie....ok2, back to da story lerrr...

aku kenal mamat nie cm biase2 jelah...xder feeling ape pn, klu t'serempak pn senyum2 cm gitu jelah ikut mood baek aku...hihihihihi...tp ntah cmne la kan kte org leh jd kwn...opsss, sorry syg i forgot...what i mean, cmne kte org leh start chatting at ym...hihihi...ok, kte org pn kwn cm biase2 jelah...tp tiap2 ari kte org ym....cm len mcm kan? len mcm cm org b'chenta laaa..agaknyer kalah org b'chenta gamak nyerr..pg, ptg, siang, mlm dok chatting...keep update each other...oh yerrr...sblm kte org close sesgt nie dak2 ofis kuat gosip kte org nie kapel..."de, ape kah la nk gosip kan kte org kapel padahal time dorg gosip kan tue kte org cm kenal suam2 kuku jer...nk b'tegur sape kt ofis pn xder pn...stkt sengih2 ader laaa"

ok2..pstu pas start close kt ym tue kte org start hang out plak...tp bkn b'duaan yerr...dye join ma group..geng2 ofis yg sekepala...kte org hang out g mkn2, g karaoke laa, g tgk wyg...tgk la ape yg kte org plan...tp bile hang out masing2 cm malu2 kucing...aku plak cm biase laaa malu2...bile da geng ngusik blushing giler la kan...padahal dlm hati munge2 cinta la kan...tp dye aku x tau laa ape perasaan nyer kt aku time tue...coz time tue konon nyer hbgn kte org cm adik n abg coz dia lbh tua dr aku...tp ntah bile bibit2 cinta menular dlm hati nie...

tuk jd cte kan...ader la kte org kuar reramai mase tue lupe plak ktne...tp g mkn somewhere laaa...dye pn ader...ok then, aku cool jelah coz rase cm dh close dgn dye kan...tp still nervous jgk laaa...mkn duk b'dpn dgn dye mmg da geng sengaja suh kami b'dua duduk dkt2...so ok laa...korg nk tau ape yg b'laku time tue? nk tau x? laaaa...dh tentu la kte org mkn time tue...hahahaa...korg dh t'kena..opsss, jgn mrh...chill!! sbnr nya da geng kenakan aku n dye...adegan suap menyuap smbil dorg tgkp gmbr ok...mmg siot la dorg tue...dye nie plak nk jer melayan...aku pn kena la b'lagak sporting...

so, t'pht la 1 gmbr kami suap menyuap kt tmpt tue...aduyaiii...mmg x leh blah laaa tp quite sweet la jgks...ngeeee...

korg nk tau pe jd pd kami b'dua slps itu????????????????

stay tuned u'ols...later aku cte k...gd nite...........sweet dream

No comments:

Post a Comment