Tuesday, April 27, 2010

Luahan Perasaan

smlm dh la penat senamrobik...alih2 blk rmh tgk bilik ku banjir!!! huwaaaaaaaaaaaaaa =(

rase nk meraung la time tue...bdn kepenatan yg amat pastu kelaparan terus x jd nk turun blk g beli mknn...kena la settlekan bilik nie dlu...tilam aku abis basah kuyup (biase la org bujang xder katil pn) mesti u'ols t'tanye2 cmne la tilam leh basah kuyup...actually dr mule pindah ctu dh pasan 1 tingkap nie klu t'tutup pn x rapat...ada ruang tuk hujan masuk...

nie sudah kali ke2 aku kena...1st time ok lg laa, half tilam jer tp x kuyup sgt laa, so mlm tue kena la tdo atas comforter jerrr...nie kali ke2 kena mmg aku naik hangin la kan...hampir ke pintu basah nyer...tilam, tikar n baju2 kotor dlm bakul pn basah kuyup (nasib baik skit jer baju2 dlm tue) so, nk x nk dgn tenaga aku yg hampir2 xder jgk tue aku kerah la tenaga bersihkan bilik aku tue...pastu baju kain yg dh basah lencun tue...penat yg x t'kata laa...nafsu lapar pn terus hilang...

pas abis bersihkan bilik, sidai kain semua...aku pn g mandi n beli burger...ptt nyer plan nk beli roti n kaya jer coz baru beli toaster aritue...tp sbb dh penat sgt beli yg terus leh mkn jelah...mse nunggu burger sempat lg mengadu kt tunang n ibu aku...aku nie mmg sensitif skit...benda2 cmtue pn aku touching jer nk cte..meleleh la airmata...hihihi...bkn manje tp ntah laaa hormon sensitif t'lbh gak nyer...

smpi jer rmh nk mkn burger pn dh x selera mengenakan mlm nie x dpt nk tdo atas tilam...tp ku pakse kan jgk la mkn klu x gastrik plak...mlm td mmg confirm2 la aku x tdo nyenyak...x selesa btl tdo atas comforter tue..asyik2 t'jage jer...smpi la nie dok sakit2 bdn tmbh2 kt bhgn pinggang nie...rase nk t'cabut...ape la nasib...hrmmm

pas keje nie aku n tunang aku nk g membeli tilam...budget dh la cukup2 mkn jer...nasib..nasib...

No comments:

Post a Comment