Friday, April 30, 2010

Sports Carnival 2010


selesai sudah upacara pembukaan Sports Carnival 2010 ptg td....perghhh, very exciting...

alhamdulillah, cuaca mase starting x panas sgt laaa...not bad...so, kte org pn warming up tuk position masing2 tuk senamrobik...ooo lupe nk gtau, actually aku slh seorg peserta senamrobik tue...slh satu cara nk menguruskan diriku yg kiut nie...hahahaha

so, dlm kul 4 suku bru lah starting segala agenda...MCS dlu then baru launch tuk Sports Carnival...tup tap tup tap...hujan renyai2 plak...

dlm hati aku "jgn la hujan, penat seminggu 2 training tuk senamrobik...biarlah b'baloi" pastu hujan cm stop kejap...dh atur semua position hujan balik...so, kte org pn dua tiga dua tiga nk wt ke x...so, the leader pn tanye staff jaringites samada nk proceed or not...dgn sporting nyer dorg nk jgk meredah hujan tue tuk senamrobik...

spttnya ada 2 lagu...starting lagu tuk warming up lg satu lagu Nobody - Wonder Girls...tp the leader decide tuk Nobody terus atas kata sepakat kami semua peserta senamrobik...so, yeahhh...1 2 3...seronok sgt dlm hujan renyai2 bersenamrobik...cm ala2 hindustan plak...hahaha...plg x leh lupe time 1 2 3 ready to POSE!!!!!!!! so kami masing2 pn POSE maut dgn gaya masing2 la...auwwwww...i loike da bery much....hihihihi

utk thn nie plak aku spt biase akan join bowling, carom, netball n volleyball tp game plg aku x sure sgt volleyball la coz aku bkn reti main sbnrnya tp aku join jgk coz xder player...tgn bkn kuat sgt nk rembat bola tue...confirm tgn aku bengkak2 main volleyball nnt...adehhh!! tp game plg aku suke dh tentu2 la bowling...game favourite aku tue...tmbh plak aku Captain tuk game tue...harap2 thn nie ada la hadiah tuk Single Female coz thn lps xder (tp thn lps pn aku x dpt nk score dgn baik...ntah nape score teruk sgt padahal thn sblm tue aku org ke2 t'tinggi nyer point) so, thn nie aku target tuk Single Female...tuk team nyer...ntah laaa..x leh nk confident laa...cm xder player gempak2 cm team aku sblm2 nie...so main jelah...

so, PANGLIMA HITAM........GEMPURRRRRRRRRR!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment