Sunday, April 18, 2010

Weekend

huhhhh...amat amat amat penat....

sakit sakit seluruh bdn nie....sengal2 bdn, sengal pinggang...bdn rase flat sgt tp ape2 pun gagahkan jua sbb nk basuh baju yg sebakul d minta utk d basuh...sambil2 basuh baju mengemas bilik terus...mula2 nk menyapu jerrr...tp tiba2 rase cm nk tukar kedudukan semua brg dlm bilik...so, kemas apa yg perlu d buang...susun segala2 brg...then deco time...

deco xder la deco ape pn...ubah kedudukan tilam ke tmpt lain, 2 almari kecikku, tv n kipas...tue jer yg d alihkan...d sbbkan aku nie duk bilik kecik jer so kena pandai la cmne nk deco...x nmpk kusut but still kemas n bersih....

w/pn wt benda tue jer tp semakin effect la bdn aku yg sememangnya dh xder energy nie...lunch pn x lg nie sbb malas yg amat sgt...rase cm nk suh org suapkan jer...cmtue la tahap kemalasan nyerrr...hihihihi...ape2 pn aku puas hati dgn hasil kerja kerasku..mmg tiap2 wiken aku akan mengemas bilik...cuci cadar n menyapu...klu nk wt wikday rase cm x smpt n penat laa...so, mase t'baek tuk aku mengemas, membersihkan bilik ku mase wiken lerrr...mase pun pjg then leh rehat2...

so, u'ols dh mengemas bilik? rmh? n semua kwsn rmh u'ols? jgn ler mls2 sgt...rajin2 kan diri anda tue coz klu x kte sape lg kan nk kemas rmh sendiri...len ler ader bibik...tp aku lg puas hati klu aku wt sendiri...ikut ape yg cmne kte nk...btl x? sbb klu org lain wt mgkn hasil nya mgkn kte x puas hati...hihihi...

slmt b'akhir nya wiken u'ols coz esok sudah keje...hihihi...tata!!

No comments:

Post a Comment