Monday, April 5, 2010

Di luah mati emak...di telan mati bapa


Penah dgr pepatah d atas?

sure penah kan?? nie lah yg aku alami skg...sehingga menyebabkan ketegangan wif someone...bengang btl laaa...aku nie manusia biase jgk...klu aku pendam2 lg la jd parah n tibe2 plak aku meluahkan sesuatu pd someone nie...tp someone nie cm x leh terima ape yg aku luahkan...dia cm x puas hati la ape yg aku luahkan tue...

aku ckp bkn tuk cari gaduh pn dgn dye tp aku just nk luahkan ape yg aku rase jer supaya dye tau aku sbnr nya cmne...aku xder niat nk lukakan hati dye apatah lg nk gaduh nie...sbb aku tau bile aku gaduh dgn dye, aku jgk yg kena mengalah n b'ssh pyh la kan nk memujuk dye ...aku sgt benci situasi tue.

knp lah dye x penah cube mengerti aku sblm prasangka buruk...aku x phm laaa...korg pn mesti x phm kan? yelah, nk jaga hati sendiri padahal diri sendiri terluka...nk luahkan terpakse melukakan hati org plak...pening laaa pening!!!

moga x berpanjangan la hal nie...hrmmmm ~~~not in good mood~

2 comments: