Sunday, May 2, 2010

Photogedik's n Makeover!!!



selepas makeover
sebelum makeover
photogedik's
photogedik's
inilah kami...ber"photogedik's"

Taman Botani Putrajaya...itulah lokasi kami b'photogedik's....makeover plak d Puchong rmh member aku, slps blk dr Putrajaya...

so, cte nyer cmnie...smbil2 kte org nk explore taman2 yg chantek2 n indah2 kt Putrajaya tue kte org pn plan nk b'photogedik's sesame sendiri...t'utama sekali aku la kan coz aku sbnr nyer ada misi utama yg len tuk b'photogedik's tue tp u'ols x yah tau laa...hahaha...RAHSIA!!! if m'jd rahsia tue nnt aku share dgn u'ols k...

so, pg Sabtu pn aku plan dgn member aku Eina n Shekeen...mula2, member aku Shekeen nie nk suh aku makeover dia tuk photogedik's tue la alih2, x nk plak...so, aku sorg jelah yg makeup over2 dr dorg dua tue...ofcoz la kan, aku mmg x leh jauh drpd makeup nie...hahaha...dorg dua nie plak x abis2 dok ckp makeup aku chantekkk pastu si Shekeen nie lg lebih la..."ko nie makeup dh cm artis...ko jd artis jelah beb" hahaha..klu blh mmg nk tp aku xder kelebihan dlm bidang tue plak...

dh smpi kt sane tanpa buang mse kte org pose sesuka ati kte org la kan...mula2 tue agak malu2 la skit pastu sudah panas....semua aksi la t'kuar...tp still ada simpan2 lg..tmbh plak cuaca panas giler la time tue...b'peluh2 aku d wt nye...tp result sgt best laa..puas hati...kte org plan nk g lg next week mybe g taman lain plak..nk survey taman lain yg lebih menarik...

dh settle semua sblm kul 12 kte org dh chow...otw blk ke Puchong tue singgah beli air kelapa...perghhh, lega sungguh...ari panas yg amat pastu dpt minum air kelapa sejuk...lazat!!! so, smpi rmh member aku nie projek lain plak dh...MAKEOVER time!!! aku nie mmg suke bab2 makeup org nie...aku nie xder la belajar kt mane2 pn, so aku makeup ikut hati aku nk letak warna ape...

alhamdulillah, kwn aku pn suke tgk cara aku makeup dia...kte org nie bkn ada brg makeup mahal2 pn...guna jer ape yg ada...tp slack nyer xder eyeliner hitam...if not mesti mata dia perfect gorgeous...pilihan lain aku guna kaler biru jer tuk gantikan eyeliner nyer..hihihihi

slps penat makeover n aku plak jd photographer nyer, aku pn ngantok yg amat...t'lelap la jap kt rmh dia...dh agak cukup rest aku bgn n terus blk rmh aku...

ape2 pn wiken yg best sgt....hihihihi

No comments:

Post a Comment