Saturday, May 15, 2010

Cayang Dia...

td luahan perasaan aku yg marah...skg nie nk cte pasal kegumbiraan hati ku dgn tunang t'syg ptg td...dh 2 ari x jumpe dia coz dia kena keje kt site...kt pwtc jer...huhuhu...arinie dia x keje so mmg dia pn ckp nk jumpe aku arinie...then kul 2 aku ambik dia kt rmh...

then kte org cm biase g mkn kt kinrara nie...famous tmpt nie yg d kenali sbg "bang mkn bang"...huhuhu...sbb nyer tue la cara dorg pggl pelanggan tuk mkn kt kedai dorg...so, pas mkn kte org g giant..aku pn agak pelik gak dia ajak "jalan2" kt giant...dlm hati "tgh bln nie...mane ader duit nk shopping pn...sll pn kte org shopping pas dpt gaji tue" tp dh dia ckp nk jalan2 jer sorg g jelah...n dia pn nk g maybank nk tukar kad maybank dia yg rosak tue...

pas settle urusan bank dia tue sehingga ngantuk2 menunggu kte org ke destinasi kte org...GIANT!!! sll bw troli tp sbb tgh bulan kan...so bw bakul jelah..rase2 bkn nk shopping byk pn..so, jln punye jln...ambik nie...ambik tue...time byr rm110.00 ok!!! pas byr tue kte org g kedai bata kt bwh sbb mse dtg tue pn dh usha2 kasut sukan..dia nk beli kasut jogging n dia sibuk suh aku bli jgk...hrmmm, aku mls la nk beli sbb tkt x guna sgt...membazir jer nnt tp bile pikir blk beli la coz kasut lame tue pn dh buruk n aku nk guna tuk main netball n volleyball sport carnival nnt..

so, dia dh pilih kasut dia...aku pn pilih kasut aku...beli yg murah sudah laa..murah2 pn...time byr rm140 t'msk stokin...then beli handbag tuk aku coz aku asyik pakai 1 handbag nie jer smpi koyak2 dh...pas membeli tue aku pn terus tanye dia atas kegusaran hati aku nie..."abg nie menang loteri ker? mane dpt duit n shopping tgh2 bln nie?" klu korg pn mesti rase pelik kan...yelah, sbb aku pn tau gaji dia tiap bln brp...x kan tgh bln leh shopping lg padahal aritue shopping pn byk jgk...pas bbrp kali desak dia pn jwb soalan aku tue...dia ckp dpt duit jual ape ntah dgn kwn dia...ptt la cm OKB jer b'belanja..hihihi

dlm kete sempat lg aku ckp...tau, baik ajak mkn kt pizza hut...pizza hut tue mmg fav aku laa tp sbb dia suh b'jimat, kte org xder mkn kt pizza hut lg...then dia ckp "tue la..td abg ckp nk g mkn kt kfc syg ckp x nk sbb syg lapar nasi...ingatkn syg nk ckp x nk mkn kfc tp nk mkn pizza hut...leh g pizza hut td" hampehhh btl jwpn nyer itu..hahaha

ape2 pn...thanks dear cm2 beli tuk syg...b'tmbh2 munge2 cinta dlm hati nie...haha...

LUV U MORE...MORE....N MORE everyday!!!

No comments:

Post a Comment