Friday, May 21, 2010

Padini Fair

u know what...last week g Padini Fair kt IOI Mall aku beli 2 seluar slack n 1 t-shirt (utk tunang aku)...alhamdulillah, suar tue cantik sgt2...cume kena outer sbb labuh sgt...so, dgn kemahiran menjahit main hentam aku tue...b'jaya la aku menjahit suar tue dgn cantik nyer...haha...jgn pndg aku sblh mata...

ok2...sbnr nyer aku nk ckp yg tgh hari g IOI Mall lg..dlm wallet i have RM20 only...my colleague sorg nie mmg sll b'murah hati dgn aku...sbb dia tau kot aku nie sll jer kekeringan...so dia pn dgn murah hati tanye...

M : u nk pinjam duit i x? u nk pinjam brp?
Aku : (adehhh...aku dh serba slh, konon kuat iman la kan) no..no..it's ok la...i x membeli kot...u kuar jer duit u...
M : xpe la...klu u nk pinjam i x kisah...
Aku : dgn x kuat iman nyer...ok2...u kuar jer la duit lebih...if i nk beli i pinjam...
M : ok!!!

sll nyer kte org g mkn dlu...sbb perut still kenyang kami terus menuju ke Padini Fair..focus aku nk mencari baju2 plak coz aritue dh beli suar...pilih punye pilih..selak punye selak smpi b'terabur la tmpt baju tue..tp lum ada b'kenan d hati...pilih pilih ada satu nie sgt sweet..t-shirt tue cute...tp xder size...tue la yg last..cisss...ok la, konon dh putus asa la kan..jln la ke tmpt lain dgn dh b'peluh2 la coz matahari terik memancar kt tempat tue..pastu pilih punye pilih lg...aku dh rembat 2 baju...jgn t'kejut ok...harga hanya RM9 sahajaaaaaaaaaa!!! tp dh rembat dua dkt rm20 la jgk kan...duit dlm wallet pn cukup2 rm20...hahaha

br td try baju yg aku beli tue..aku sgt puas hati coz sedang elok n cantik la baju tue...sbb selalu klu beli mesti kdg2 ter "fit" sgt...padahal dh ambik size yg aku rase lg besar dr bdn aku nie..hihi

thanks PADINI...len kali wt la Padini Fair lg...huhu

No comments:

Post a Comment