Sunday, May 30, 2010

Jenjalan...

hampir setiap ari jeles jer tgk org dok jenjalan tmpt best2...g sane la...g situ la...semua wt aku jeles jerrr...mau x panas hati weiii...ape x nyer, aku nie bile nyer nk jenjalan cm org lain tue? bkn ler mksd aku nk jenjalan setiap minggu...mau bankrap tp atleast la sbln sekali...tp nie tdk...jgn kan sbln sekali sthn sekali pn xder...klu ada pn pasti ada org yg sponsor...cm thn nie g Jakarta & Bandung tue ayah aku yg sponsor...

aku nie kaki jln la jgk kire nyer tp tue laa sbb x b'duit sgt sbb tue xder la nk b'jln cm org2 lain nie...cm dorg cop duit setiap ari jer...hehehe...jgn plak ambik ati ape aku ckp tue...tau ler korg gaji besau...dpt plak laki yg kaki jln n x kisah pn abis duit g jenjalan nie...haishhh...

cm kwn aku sorg nie br jer tgk blog dia...blh plak benda yg x d rancang pn dia leh main redah jer g jenjalan g tmpt lain...contoh t'dkt PD la kan...aku nie? jgn harap la...nk g KLCC tue pn xder apatah lg nk kuar dr KL nie...KLCC tue pn aku penah g sekali jer..korg caye ke x caye? tp PERCAYALAHHHHH...tue pn nasib baik la aku penah g sbb kwn aku bw g sane...klu x, wt malu duk KL jer x penah g sane lg...sian ke x sian?

xpe la...blm rezeki aku lg kot nk g jenjalan cm korg tp mslh nyer skg bakal suami plak bkn kaki jln, cmne tue? x kan nk jenjalan sorg2 plak? giler bosan!!! klu kuar dgn kengkawan plak mmg best tue best la tp sekali sekala xpe laa...nnt kengkawan pn mengata...haiii, dh xder laki ker ape dok ngajak org jer kuar jenjalan...lgpn nk la jgk romantik2, b'manje2 dgn laki kte kan klu g jenjalan nie...hrmmm...ntah lerrr

mood : jeleslah!!! nk jenjalan jgks!!!

No comments:

Post a Comment