Tuesday, May 25, 2010

Part Time???

d sbbkan tekanan kehidupan yg semakin menekan diri aku nie...aku memikirkan tuk keje part time utk menambah pendapatan aku...td adalah b'bincang dgn tunang t'syg aku about this matter tp semua t'plg pd aku laa...n adakah berbaloi keje part time tue coz ada keje part time yg skit jer gaji yg d bg tp keje bagai nk rak...contoh nyer tmpt aku keje part time dlu...kt bowling center South City Plaza dpn rmh aku nie...

dlu aku penah keje ctu sebulan jer mse puasa thn 2008...aku pn x sure nape aku keje part time mse tue coz kt ofis aku leh OT...no prob la about doing OT...not sure about that...mybe aku saje2 nk tmbh pndptn lg kot time tue...klu ofis dlu tue msk keje 9:30am till 6pm...so aku masuk keje samaada lepas buka puasa or sblm buka puasa...sll nyer aku masuk keje sblm buka puasa...then buka puasa kt tmpt bowling tue jelah coz dh siap2 beli mknn...

keje kt ctu mmg sgt memenatkan jgk tmbh plak time bln puasa w/pn aku keje time pas buka puasa...kepenatan tue terasa jgk la...ikutkan plan aku just nk keje till 12pm jer coz esok nk msk keje kt ofis plak kan..kena la cukup rehat...tp kdg2 x dpt gak blk kul 12pm coz dorg2 nie bkn reti nk blk...pas tournament main "pancing" plak..klu korg biase dgn bowling nie mesti korg phm kot..mls nk terangkan..haha...nk tgu dorg abis tue mau kul 3 4 pagi beb...bygkan nk lek rmh kul bpe n nk bg tuk sahur lg...brp jam jer aku dpt tdo...tp time tue x sangka aku kuat jgk la tuk lalui tue semua...

so, skg nie aku b'fikiran tuk wt spt aku wt dlu...tmbh2 plak skg nie aku t'desak nk mnmbh pndptn aku...korg kesian x dgn nasib aku nie? hahaha...bkn nk raih simpati korg...tp aku nk minta pndpt korg samada ok ke x aku nk wt part time? coz skg nie pn keadaan kesihatan pn skg x cm dlu...n then skg pn g keje pn asyik ngantok jerrr cmne la klu wt keje part time...tkt keje ofis plak t'abai..cmne tue??? stress nyerrrr....

kengkawan pls bg pendapat skit...atau korg ada keje2 yg leh d wt kt rmh ker? hrmmm

2 comments:

  1. Erm, semua terpulang pada anda sendiri. Tetapi jika kesihatan pun terabai, baik lupakan je. Tp tu la, skrg duit masalah utama. Erm, fikirkan sebaiknya. Jgn smpi jatuh sakit. I'm always with you. :)

    ReplyDelete