Monday, May 24, 2010

Jehan Miskin???

mesti korg t'tanye2 ape kaitan aku dgn Jehan Miskin or nape tetibe aku sebut pasal Jehan Miskin...hahaha...td aku baru pas tgk cte ape ntah tajuk nyer kt tv9 nie...Jehan Miskin ada b'lakon...actually muke dia exactly cm muke kwn aku sorg nie...kwn ker? ntah la...x tau pe status dgn aku...

bile ingat blk mmg lucu...aku kenal mamat nie pn time karnival kt uitm samarahan...mamat dia kt booth yg jual mknn sblh dgn booth kte org yg jual baju2 uitm...biase la, darah muda kan n gatal2 nk b'kwn...konon2 suh member aku nie usha2 mamat nie la tuk aku...aku nk kenal jerrr...dia pn bg respon baik gak time tue...hahaha...

nk d jdkan cte aritue last day karnival tue..kbtln time tue geng aku nie blk lmbt la kan...pas maghrib jgk la...ptg tue actually dpt surat cinta drpd mamat tue...klu bg kt korg confirm x phm sbb nyer dia guna secret code tuk phm ayat yg dia tulis tue...puas la tulis setiap ape yg dia tulis dlm surat tue...giler lawak laa..ok la, pas dh abis bace surat tue b'munge2 hati la org bg respon kan..tp aku nie berani2 pn pemalu sbnr nyer...kwn2 aku jer lbh2 nk aku yer2 dgn mamat tue...senja tue time nk blk alih2 mamat tue pggl aku, so kte org b'dua lepak la jap..mule la member2 aku nie dok ngaco..padahal kte org xder ape2 pn...tp blushing jgk la aku..hampehhh

actually ada la cte lain kan tp mls la nk cte kt cni...biarlah aku sorg je yg tau...ape2 pn x lame pn b'kwn dgn dia...x smpi 2 bln pn coz dia nie panas baran...kuat cemburu plak tue...so, aku x leh blah la kan...so, better aku lepaskan diriku drpd org cmtue...huhu

tp mmg muke dia sebijik cm Jehan Miskin...dia dak Miri..huhuhu...kenangan kte kenakalan b'mule :P

No comments:

Post a Comment