Friday, May 14, 2010

Pengalaman Yang Melucukan

tgh hari td aku menghabiskan masa aku kt IOI Mall...setiap jumaat mane la lg kte org nk g selain IOI Mall tue...kire tue tmpt plg jauh yg leh pegi n kire best la jgk drpd g Giant Kinrara or Endah Parade Sri Petaling...

musti korg t'tanye2 ape la yg melucukan sgt yg telah berlaku pd aku arinie...mmg x leh blah sgt2 laaa...nasib baik x smpi tahap memalukan...hahaha...cte nyer cmnie...pg td aku mmg ada bw selipar tau dlm kete coz nk guna selipar la time kuar lunch nnt..x la sakit sgt kaki nk b'jln...planning mls nk drive, ingat my colleagues nk drive tp dia pn dh tanye "u ker drive"...so aku jelah drive lgpn dia pn dh sll drive...

so, otw ke IOI Mall mmg seronok b'borak2 dgn dorg nie...pot pet pot pet...cm2 cte la kuar...akhirnya smpi la ke tmpt yg d tuju iaitu IOI Mall...so, cpt2 la kuar dr kete...b'lenggang kangkung la kte org b'tiga nk masuk IOI Mall tue...time b'jln n smbl b'cerita lg tue aku terasa pelik sgt2 bile aku b'jln...rase cm org cacat pn ada coz sblh rase cm tinggi...sblh rase cm rendah...drpd aku terus b'jln baik aku check dlu ape mslh kaki aku nie...rupe2nya SEBELAH SANDLE, SEBELAH SELIPAR!!!!!!!!!! hahahahaa...terus aku ckp dgn member aku yg aku aku pakai selipar lain2...bengong btl...terus aku b'lari g kt kete blk...

korg nk tau cmne t'jadi nyer kejadian itu...actually selipar yg aku bw tue aku letak kt tmpt sblh penumpang nyer tp sbb ader org lain naik kete sekali so aku alih la selipar aku tue kt tmpt aku duduk...driver seat..so, mase kuar kete aku x pasan yg aku t'sarung sblh lain...sblh lain...hahahaha

MORAL OF THE STORY : SILA CHECK SBLM KELUAR DRPD KETE...hahaha

No comments:

Post a Comment