Sunday, May 23, 2010

Panas Hati

alhamdulillah, slmt sudah smpi ke rmh sewa ku...

tp yg wt ati aku nie panas membara nie...eeeeeeeee, geram aku...mmg area rmh aku nie ssh la nk dpt parking sbb nyer ramai sgt yg guna kete kt kondo nie..1 rmh just dpt 1 unit parking jer kt B1 & B2...aku confirm2 x dpt coz dak master bedroom dh ambik parking lot tue..so, kena la parking kt luar...yg payah nyer parking kt luar nie nasib2 pusing sekali jer dh dpt parking tp bile nasib x baik mau 2 3 kali pusing baru la dpt parking...

aku plak x suke parking kt blkg blok A..sbb nyer setiap kali parking sane confirm kete kotor keesokan hari nyer...klu x sbb taik burung sbb dorg nie baling ntah ape2 dr rmh dorg tue...eeee, pengotor btl laa..yg blkg blok B nie plak ada tmpt2 jer yg aku suke parking coz ada tmpt parking tue pepagi confirm kete kena blok dgn kete lain...pantang nenek moyang aku la kan..klu horn 2 3 kali dh alih kete xpe gak...nie mau 1 jam mau x panas hati...drpd sabar terus darah tinggi laa..menambah dosa aku jer maki hamun org tue..

so, blk dr Nilai td sekali pusing xder parking...pastu aku hangin jer dgn mamat negro nie...agak2 la pn nk borak..tgh2 jln tue bai...ko kebal sgt ker nk borak tgh2 jln tue...mmg aku sengaja jer wt dek kt...pastu bru la nk mengelak..pdn la muke ko..klu aku langgar mmg ptt pn ko kena...pastu pusing kali ke2 plak ada plak minah 4 ekor nie tgh2 jln...ape ke BODOH sgt nk b'diri tgh jln tue...cm siallllllll jer aku tgk muke2 dorg tue...tmbh2 minah sorg tue...budget muke ko cun sgt ker nk tenung2 muke aku...pastu t'hegeh2 nk ke tepi..itu pn kwn dia yg tarik dia ketepi...x ker cm sialllll...fuck u la...ingat ko muke cun aku x leh nk langgar ker..kot yer pn nk mati kena langgar gtau awal2..senang aku bw laju2 pastu langgar ko...

aku nk pesan la dgn korg2 nie kan..klu nk melintas ke ape ker...cube la tgk tmpt skit..xder tmpt lain lg ker nk b'tunggu smpi tgh jln plak cm model nk posing2 kan...x laku der...kena maki hamun ader la kan...klu aku la kan, nk lintas jln pn tgk jln btl2 clear bru aku blah...itu pn kdg2 kete tue yg bg signal suh aku jln dlu...kire ok la kan...pastu klu aku nmpk kete nk jln pn cpt2 jer aku jln xder la nk wt catwalk plak...ko budget bontot korg tue kebal sgt wt la catwalk time aku bw kete...sia2 nk kena langgar dgn aku...eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

mood : pmpuan tue cm sial...mmg nk cari gaduh dgn aku btl la...nasib baik aku x tnjk middle finger aku nie jer kt ko td...

No comments:

Post a Comment